Парсяк, В. Н.Parsyak, Vladimir N.2021-06-092021-06-0920152311-3405 (Print)2313-0415 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4282Парсяк, В. Н. Маркетингові дослідження ринку невеликих підприємств : практичні аспекти = Marketing research of small enterprises : practical aspects / В. Н. Парсяк // Зб. наук. пр. НУК. – Миколаїв : НУК, 2015. – № 1 (457). – С. 64–68.Викладено методику проведення маркетингових досліджень ринку як засіб зменшення невизначеності, що супроводжує діяльність малих та середніх підприємств в умовах напруженої конкурентної боротьби за прихильне ставлення споживачів. Запропоновано ключові процедури якісного та кількісного аналізу ринку.ukпідприємництвоневеликі підприємствамаркетингмаркетингові дослідженняринокдослідження ринкуякісний аналізкількісний аналізпредпринимательствонебольшие предприятиямаркетингмаркетинговые исследованиярынокисследования рынкакачественный анализколичественный анализenterprisingsmall and middle-sized enterprisesmarketingmarketing researchmarketmarket researchqualitative analysisquantitative analysisМаркетингові дослідження ринку невеликих підприємств: практичні аспектиArticle