Філіпішина Л. М.Остапенко, Маріанна ВолодимирівнаOstapenko, Marianna V.2021-04-192021-04-192021https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/3901Остапенко, М. В. Конкурентоспроможність товарів як складова рентабельності підприємства : робота бакалавра : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / М. В. Остапенко ; наук. кер. Л. М. Філіпішина. – Первомайськ : ПФ НУК, 2021. – 115 с.Розкрито теоретико-методичні основи управління конкурентоспроможністю продукції, а саме: методичнi пiдходи до оцiнки рiвня конкурентоспроможностi продукцiї, процес, модель та система управління конкурентоспроможністю продукції машинобудівного підприємства. Проведено аналіз конкурентоспроможності продукції підприємства, організаційно-економічна характеристика та показники фінансово-господарської діяльності досліджуємого підприємства, здійснено оцінку конкурентоспроможності продукції на ринку автомобільних причепів та напівпричепів та аналіз показників конкурентоспроможності продукції підприємства. Наведено шляхи вдосконалення конкурентоспроможності продукції підприємства, а саме заходи, щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції на підприємстві та оптимізація виробничих процесів як напрям підвищення рентабельності підприємства.ukпродукціяконкурентоспроможністьефективністьвиробництвопідприємствоКонкурентоспроможність товарів як складова рентабельності підприємстваOther