Іванова, Л. В.Слободян, С. О.Ivanova, L. V.Slobodyan, S. O.2016-01-282016-01-282015https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/1823Іванова, Л. В. Застосування науково-методичних принципів навчання для визначення особливостей спортивної підготовки осіб середньої вікової категорії / Л. В. Іванова // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2015. – Вип. 8. – С. 12–14.Розглянуто умовний розподіл за категоріями осіб, що займаються спортом (за професійною придатністю та мотивацією навчання). Обгрунтовано застосування загальновизнаних науково-методичних принципів навчання на основі циклічної чотириступінчастої емпіричної моделі процесу засвоєння людиною нової інформації для визначення особливостей спортивної підготовки осіб середньої вікової категоріїThe following article overviews the relative division by categories of persons, involved into sport activities (specifically with professional integrity and academic motivation criteria) and provides rationalization for application of common methodological principles of education based on cyclical four-stage empirical model of human acquisition of new information for determination of peculiarities of physical education for the middle-aged.otherнауково-методичні принципи навчанняпіраміда навчанняциклічна чотириступінчаста емпірична модельцикл Колбаособливості спортивної підготовкисередня вікова категоріяреальний досвідрефлективне спостереженняабстрактна концептуалізаціяактивне експериментуванняmethodological principles of teachinglearning pyramidcyclical four-stage empirical modelKolb’s cycle of experiential learningpeculiarities of physical educationmiddle-agedconcrete experiencereflective observationabstract conceptualizationactive experimentation.Застосування науково-методичних принципів навчання для визначення особливостей спортивної підготовки осіб середньої вікової категоріїApplication of methodological principles of education for determination of peculiarities of physical education for the middle-agedPreprint