Філіппова, Н. М.2022-06-272022-06-272017https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/5755Філіппова, Н. М. Від парадигми знання – до парадигми мислення / Н. М. Філіппова // Матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. "Якісна мовна освіта у сучасному глобалізованому світі: тенденції, виклики, перспективи". – Суми : СумДУ, 2017. – С. 192–195.Відомо, що співвідношення самостійної та аудиторної роботи, підвищення рівня автономії студентів, змінення ролі викладача в навчальному процесі та деякі інші фактори, які пов’язанні із реформами вищої школи за останні двадцять років, викликають необхідність реалізації різноманітних навчальних проектів, пов’язаних з можливостями використання знань, отриманих в аудиторії під керівництвом викладача і самостійно в процесі автономної діяльності студентів.ukсамостійна робота студентівнавчальний проектметодика викладання іноземної мовиВід парадигми знання – до парадигми мисленняThesis