Романчук, Н. О.Майборода, О. В.2018-02-122018-02-122017https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2375Романчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах / Н. О. Романчук, О. В. Майборода // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ ; Вінниця : Вид-во: ТОВ "Фірма Планер", 2017. – № 47. – С. 253–256.У статті досліджуються психолого-педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах. Розкриваються сутність особистіcно орієнтованого підходу в освіті, особливості розробки технологій особистісно орієнтованого навчання у вищих навчальних закладахThe article investigates the psychological and pedagogical principles of implementation the personality-oriented learning technologies in higher education. The essence of personality-oriented approach in education and the peculiarities of developing technologies of personality-based learning in higher education are revealed.otherособистість студентаособистісний підхід в освітіособистісно орієнтоване навчанняпедагогічні технологіїособистісно орієнтовані технології навчанняstudent's individualpersonal approach in educationpersonality-oriented educationeducational technologytechnologies of personaloriented trainingПсихолого-педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладахPsychological and pedagogical principles of introduction of personally oriented technologies of studying in higher educational institutionsArticle