Zadorozhnaya, T. P.Kiselyova, T. V.Задорожна, Т. П.Кисельова, Т. В.2015-06-022015-06-022014https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/1478Zadorozhnaya, T. P. Telecomunication technologies in education: the main stages of formation / T. P. Zadorozhnaya, T. V. Kiselyova // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2014. – Вип. 7. – С. 8–10.The emergence of telecommunication technologies in education has been analyzed from the point of view of the historical development of learning technologies. Great attention is paid to the specific features of learning technologies at each historical stageАналізується поява терміну «телекомунікаційні технології» з точки зору історичного розвитку навчальних технологій. Значна увага приділяється вивченню особливостей навчальних технологій на кожному етапі їх історичного розвитку.ensynchronousasynchronousinteractivelearning technologieswebbased pedagogybroadcastingelectronic mediacomputer-telephone systemreal time interactionсинхроннийасинхроннийінтерактивнийнавчальні технологіївеб-педагогікатрансляціяелектронні засобикомп’ютернотелефонна системаспілкування у реальному часіTelecomunication technologies in education: the main stages of formationТелекомунікаційні технології розвитку у навчанні: головні етапи розвиткуArticle