Семенчук І. М.Макарова Л. М.Semenchuk I. M.Makarova, L. M.2023-11-162023-11-162023978-966-321-462-7https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/7421Семенчук, І. М. Попередня обробка інформації для оцінювання складності розробки 2 D ігор, що створюються на ігровому рушії Unity = Preliminary information processing for evaluating the complexity of developing 2D games created on the Unity game engine / І. М. Семенчук, Л. М. Макарова // Матеріали ХIV міжнар. наук.-техн. конф. "Інновації в суднобудуванні та океанотехніці". – Миколаїв : НУК, 2023. – С. 467–469.Розробка комп’ютерних ігор – один з цікавих та вигідних напрямків IT сфери, що швидко розвивається. Тому підвищення достовірності оцінювання рівня складності розробки 2D ігор, розроблених з використанням ігрового движка Unity мовою програмування C#, є актуальним. Метою даної роботи є аналіз зібраних даних та їх попередня обробка для підвищення достовірності оцінювання складності розробки ігор, що розробляються за допомогою ігрового рушію Unity мовою програмування C#.ukПопередня обробка інформації для оцінювання складності розробки 2 D ігор, що створюються на ігровому рушії UnityPreliminary information processing for evaluating the complexity of developing 2D games created on the Unity game engineTheses