Новошицький А. В.Боду С. Ж.Поліщук М. Я.2025-05-012025-05-012024978-617-534-747-8https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/10254Новошицький, А. В. Інноваційні підходи в інженерній освіті: світовий досвід та перспективи для України / А. В. Новошицький, С. Ж. Боду, М. Я. Поліщук // Матеріали VIII міжнар. наук.-техн. конф. "Сучасний стан та проблеми двигунобудування". – Миколаїв : Іліон, 2024. – С. 172–173.Розглянуто інноваційні підходи до інженерної освіти в контексті цифровізації, сталого розвитку та розвитку штучного інтелекту. Проаналізовано досвід провідних університетів світу (MIT, Harvard, Токійський університет тощо), зокрема впровадження CDIO, активного та проєктного навчання, makerspace-лабораторій, менторства, віртуальної реальності. Наведено приклади успішного застосування цих методів на кафедрі інженерної механіки та технології машинобудування, де студенти проєктують і виготовляють реальні зразки устаткування. Підкреслено, що навіть за обмежених ресурсів українські виші можуть ефективно інтегрувати сучасні освітні технології.ukінженерна освітапроєктне навчанняінноваціїІнноваційні підходи в інженерній освіті: світовий досвід та перспективи для УкраїниTheses