Ovsyanko, G. V.Овсянко, Г. В.2022-06-232022-06-232022https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/5677Ovsyanko, G. V. Ways to overcome language barriers in the process of foreign language learning = Шляхи подолання мовних бар’єрів у процесі вивчення іноземної мови / G. V. Ovsyanko // Гуманітарний вісник НУК : зб. наук. пр. –Миколаїв : Іліон, 2022. – Вип. 14. – С. 16–18.Розглянуто питання подолання мовних бар’єрів, як важливої складової формування комунікативної компетентності. Наголошено на необхідності та важливості мінімізації мовних бар’єрів у процесі опанування іноземної мови. Проаналізовано основні види мовних бар’єрів. Формування позитивного відношення до вивчення іноземної мови, створення ситуації успіху, особиста зацікавленість студентів в результатах роботи, активні і інтерактивні форми навчання зазначено основними напрямами роботи для мінімізації мовних бар’єрів. Наголошено на необхідності постійного пошуку нових можливостей і способів їх усунення.enlanguage barriertemperamentanxietymotivationcommunicative competencemethodsмовний бар’єртемпераменттривожністьмотиваціякомунікативна компетентністьметодиWays to overcome language barriers in the process of foreign language learningArticle