Палій А.Патлайчук О. В.Ступак О.Palii AllaPatlaichuk OksanaStupak Olga2024-09-122024-09-122023DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.2761172308-4634 (Print)2617-0825 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/8722Палій, А. Розвиток професійної компетентності фахівця: аналіз термінологічного поля проблеми = Development of professional competence: analysis of the terminological field of problem / А. Палій, О. Патлайчук, О. Ступак // Молодь і ринок : щомісяч. наук.-пед. журн. ДДПУ. – Дрогобич, 2023. – № 2 (210). – С. 113–118.У статті розкривається методологічний підхід до формування професійної компетентності фахівця та визначено комплекс її базових складових. Виокремлено та проаналізовано сутність таких понять, як “професійні знання”, “професійні вміння”, “професійні навички”, що дозволило інтерпретувати їх як зміст і результат професійної підготовки, метою якої визначено гармонійний розвиток особистості працівника і формування його професійної компетентності та готовності до професійної діяльності. Доведено, що професійна компетентність не зводиться до набору знань, умінь, а визначає необхідність і ефективність їх застосування у реальній освітній практиці. Зʼясовано, що це поняття найчастіше розглядається не стільки з точки зору структури особистості професіонала, скільки з позицій оцінки якості професійної підготовки.ukпрофесійна підготовкапрофесіограмакомпетентністькомпетенціяпрофесійна компетентність.vocational trainingprofessiogramcompetenceprofessional competenceРозвиток професійної компетентності фахівця: аналіз термінологічного поля проблемиDevelopment of professional competence: analysis of the terminological field of problemArticle