Тригуб, О. В.Зажирко, Н. Ф.Trigyb, O. V.Zazhirko, N. F.2015-06-082015-06-082013https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/1487Тригуб, О. В. Поняття проектної парадигми в освіті / О. В. Тригуб, Н. Ф. Зажирко // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2013. – Вип. 6. – С. 48–50.Зроблено аналіз теоретичних уявлень про проектування як особливої діяльності, здатної забезпечити кардинальні зрушення у сфері освіти, як особливого механізму управління в освіті. Наголошується, що педагогічне проектування є застосуванням нового способу вирішення проблеми, який в педагогічній області має статус інновації. Результатом проектування є концепції і програми розвитку освітніх систем, моделі освітніх діяльностей. Розглянуто мету, об'єкт, предмет та суб'єкти проектної педагогічної діяльностіThe analysis ofthe theoreticalconcepts ofprojectionas a specialactivitythat canprovideradicalchangesin educationas a specialcontrol mechanismin educationis given.It is notedthat thepedagogicalprojectisa new method ofsolving the problem, which has the statusofeducationalinnovation. Concepts andprograms ofeducational systems, models of educationalactivities are the resultsofprojection. Thepurpose, the object, the subject andsubjects of projecteducational activity is considered.otherпроектуванняпроектування в освітіпедагогічне проектуванняосвітній проектінновація в освітіprojectionprojectionin educationpedagogical projectioneducational projectinnovation in educationПоняття проектної парадигми в освітіThe conceptof projectparadigmsin educationArticle