Приходько С. Б.Папакін Микита МаксимовичMykyta Maksimovych Papakyn2024-05-202024-05-202022https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/8293Папакін, М. М. Математична модель для визначення складності об’єктно-орієнтованого проектування через зв’язки між класами комп’ютерних ігор та розробка програми для її реалізації = A mathematical model for detecting object-oriented design complexity due to the relationships between classes of software games and developing the software for its implementation : магістерська робота ; спец. 121 ''Інженерія програмного забезпечення'' / М. М. Папакін ; наук. кер. С. Б. Приходько. – Миколаїв : НУК, 2022. – 100 с.''Математична модель для визначення складності об’єктно-орієнтованого проектування через зв’язки між класами комп’ютерних ігор та розробка програми для її реалізації'' Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього рівня магістра зі спеціальності 121 – ''Інженерія програмного забезпечення''. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова. Миколаїв, 2022 р. Обсяг роботи: 100 стор., 7 табл., 9 рис., 23 використаних джерела, 5 додатків. Актуальність теми роботи: необхідність підвищення достовірності оцінювання складності ООП через зв’язки між класами комп’ютерних ігор. Мета та завдання дослідження. Метою є підвищення достовірності оцінювання складності ООП через зв’язки між класами комп’ютерних ігор. Завдання дослідження: проаналізувати існуючі математичні моделі для оцінювання складності ООП через зв’язки між класами комп’ютерних ігор; удосконалити математичну модель для оцінювання складності ООП через зв’язки між класами комп’ютерних ігор на основі нормалізуючого перетворення; розробити програму для оцінювання складності ООП через зв’язки між класами комп’ютерних ігор. Об'єктом дослідження є процес оцінювання складності ООП через зв’язки між класами комп’ютерних ігор. Предметом дослідження є математичні моделі для оцінювання складності ООП через зв’язки між класами комп’ютерних ігор. Методи дослідження. У вирішенні поставлених завдань використано методи теорії ймовірності, математичної статистики, багатовимірного статистичного аналізу. Наукова новизна одержаних результатів. Удосконалено рівняння еліпсу передбачення для десяткових логарифмів метрик RFC та CBO для оцінювання складності ООП через зв’язки між класами комп’ютерних ігор на основі нормалізуючого перетворення у формі десяткового логарифму із врахуванням викидів у даних. Це рівняння еліпсу передбачення у порівнянні з існуючими математичними моделями враховує кореляцію між метриками RFC та CBO, що дозволяє підвищити достовірність оцінювання складності ООП через зв’язки між класами комп’ютерних ігор. Практичне значення одержаних результатів. Розроблено програму для оцінювання складності ООП через зв’язки між класами комп’ютерних ігор для системи моделювання Scilab 6.0.0. Апробація результатів досліджень. Результати досліджень були оприлюднені на Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції. Публікації. Результати роботи викладені у 1 публікації, а саме: 1 матеріалах Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції.ukоцінюванняскладністьоб’єктно-орієнтоване проектуваннязв’язки між класамикомп’ютерна граеліпс передбачення121 ''Інженерія програмного забезпечення''evaluatingcomplexityobject-oriented designrelationships between classessoftware gameprediction ellipseМатематична модель для визначення складності об’єктно-орієнтованого проектування через зв’язки між класами комп’ютерних ігор та розробка програми для її реалізаціїA mathematical model for detecting object-oriented design complexity due to the relationships between classes of software games and developing the software for its implementationMasterThesis