Коновалов, Д. В.Джуринская, А. А.Konovalov, Dmytro V.Dzhurinskaya, Anna А.2021-05-122021-05-1220152311-3405 (Print)2313-0415 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4087Коновалов, Д. В. Термопрессорное охлаждение наддувочного воздуха судового ДВС = Charge air cooling of ship internal combustion engine bу termopressor / Д. В. Коновалов, А. А. Джуринская // Зб. наук. пр. НУК. – Миколаїв : НУК, 2015. – № 5 (461) – С. 75–80.Розглянуто методологiчний пiдхiд до охолодження наддувного повiтря в середньообертовому двигунi iз застосуванням термогазодинамiчного ефекту. Для пiдвищення ефекту зниження температури повiтря перед двигуном i збiльшення потужностi компресора запропоновано здiйснювати попереднє охолодження повiтря перед компресором, а вологу, що конденсується в теплообмiннику впорскувати в термопресор. Застосування термопресорної системи з попереднiм охолодженням дозволяє збiльшити тиск повiтря, з одночасним зниженням температури, що, у свою чергу, збiльшує потужнiсть компресора на 10...20 % з вiдповiдним збiльшенням потужностi двигуна.ruтермогазодинамический эффекттермопрессордвигательутилизация теплотынаддувочный воздухтурбокомпрессорэкологическое увлажнениетермогазодинамiчний ефекттермопресордвигунутилiзацiя теплотинаддувне повiтрятурбокомпресорекологiчне зволоженняthermogasdynamic effecttermopressorengineutilization of warmthscavenging airturbo-chargerecological moisteningТермопрессорное охлаждение наддувочного воздуха судового ДВСArticle