Каіров Олексій СергійовичЯкобець Руслан Михайлович2024-01-232024-01-232023-12https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/7758Якобець, Р. М. Підвищення ефективності роботи стаціонарного газового двигуна потужністю 450 кВт за рахунок оптимізації профіля компресійного кільця : магістерська робота ; спец. 131 ''Прикладна механіка'' / Р. М. Якобець ; наук. кер. О. С. Каіров. – Первомайськ : ПННІ НУК, 2023. – 58 с.Проектований двигун, згідно завдання на магістерську роботу, повинен застосовуватися як первинний двигун для приводу електрогенератора змінного струму. В третьому розділі було приведено обґрунтування заміни верхнього компресійного кільця. Для газового двигуна при заміні верхнього компресійного кільця прямокутного перерізу на компресійне кільце з бочкоподібною робочою поверхнею – весь тиск буде концентруватися на середній вузькій кромці. По цьому пояску дуже швидко досягається припрацювання. В результаті заміни зменшується величина середнього тиску механічних втрат в середньому на 1–2 % (за результатами теплового розрахунку газового двигуна).ukгазовий двигункомпресійні кільцямеханічні втратициліндро-поршнева група131 ''Прикладна механіка''gas enginecompression ringsmechanical lossescylinderpiston groupПідвищення ефективності роботи стаціонарного газового двигуна потужністю 450 кВт за рахунок оптимізації профіля компресійного кільцяMasterThesis