Хмарська І. А.Запорожець, АнастасіяZaporozhets, Anastasiia2021-03-262021-03-262021https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/3744Запорожець, А. А. Шляхи покращення маркетингової діяльності підприємства : робота бакалавра ; 051 "Економіка" / А. А.Запорожець ; наук. кер. І. А. Хмарська. – Первомайськ : ПФ НУК, 2021. – 88 с.Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено проблемі маркетингової діяльності на підприємстві та напрямам її удосконалення. В роботі розглянуто поняття маркетингу, досліджено сутність та принципи маркетингової діяльності на підприємстві, вивчено основні методи оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства. Досліджено маркетингову діяльність підприємства, та запропоновані напрямки удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Проаналізовано фінансово-економічну діяльність підприємства основною сферою діяльності якої є приймання, очистка, сушка, зберігання та відвантаження зернових культур, виготовлення соняшникової олії. Проведена оцінка діяльності служби маркетингу підприємства. З’ясовано, що підприємству необхідно створити відділ маркетингу, та запропоновані заходи проникнення на ринок та конкурентну позиції в галузі з олігопольною структурою через розширення асортименту продукції, диференціації цінової політики, формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій. За результатами здійсненого у бакалаврській роботі дослідження сформовані напрями підвищення ефективності маркетингової діяльності, інструменти реалізації та їх можливий вплив на результативність діяльності підприємства. Запропоновані заходи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства агропромислового комплексу. Здійснено економічне обґрунтування ефективності щодо реорганізації відділу маркетингу, яке забезпечить позитивний вплив на результативність діяльності підприємства.ukмаркетингмаркетингова діяльністьпродукціяолійно-жирова продукціяконкуренціясировинатоварний асортиментсоняшникова олія051 "Економіка"Шляхи покращення маркетингової діяльності підприємстваOther