Корнієнко О. П.Korniienko Oksana2025-05-282025-05-2820252786-765X (PRINT)2786-7668 (ONLINE)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/10548Корнієнко, О. П. Сучасні тренди просування товарів і послуг з використанням цифрового маркетингу = Modern trends in the promotion of goods and services using digital marketing / О. П. Корнієнко // Київ. екон. наук. журн. КиМУ. – Київ : Гельветика, 2025. – № 9. – С. 127–134.Проаналізовано особливості трендових інструментів соціального діджитал-маркетингу. Підкреслено необхідність використання цифрових інструментів для підвищення ефективності взаємодії українських компаній зі своєю цільовою аудиторією, такі як контент-маркетинг, пошукова оптимізація, персоналізована реклама та штучний інтелект у маркетингових стратегіях.. Наведено основні тенденції просування товарів і послуг через соціальні мережі. Розглянуто методи реалізації цифрового маркетингу в контексті просування товарів та послуг у цифровому просторі. Описано особливості діджитал-маркетингу в контексті конкретної соціальної мережі. Особлива увага приділена ролі автоматизації маркетингових процесів та омніканальному підходу у взаємодії з клієнтами. Визначено основні виклики та перспективи розвитку цифрового маркетингу в умовах зростаючої конкуренції та змін споживчої поведінки.ukSMMцифровий маркетингінструменти онлайн комунікаційсоціальні мережіінтернет-маркетингdigital marketingonline communication toolssocial mediainternet marketingСучасні тренди просування товарів і послуг з використанням цифрового маркетингуModern trends in the promotion of goods and services using digital marketingArticle