Гінкевич О. В.Бещенко К. О.Beshchenko K.2025-04-102025-04-102024https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/10010Бещенко, К. О. Розробка проєкту PR-кампанії для просування інтернет-магазину «Shar surpriz Niko» = Development of a project of PR-campaign to promote the online store «Shar surpriz Niko» : бакалаврська робота ; спец. 061 ''Журналістика'' / К. О. Бещенко ; наук. кер. О. В. Гінкевич. – Миколаїв : НУК, 2024. – 63 с.У кваліфікаційній роботі розглянуто процес розробки та реалізації PR-кампанії для просування інтернет-магазину «Shar surpriz Niko». У першому розділі висвітлено теоретичні засади паблік рилейшнз (PR), охарактеризовано ключові принципи та інструменти PR, а також специфіку застосування цифрових стратегій у мережі інтернет. Надано загальну характеристику бренду «Shar surpriz Niko» та особливості його комунікаційної діяльності. У другому розділі проаналізовано підходи до вибору цільової аудиторії, розробки стратегічного плану PR-кампанії та постановки її основних цілей і завдань. У третьому розділі запропоновано практичний план реалізації PR-кампанії, зокрема організацію PR-заходів, механізми моніторингу та оцінювання ефективності комунікацій. Робота має прикладний характер і спрямована на вдосконалення іміджу та підвищення впізнаваності інтернет-магазину за допомогою сучасних PR-інструментів.ukPR-кампаніяінтернет-магазинстратегія просуванняShar surpriz Nikoцільова аудиторія061 ''Журналістика''PR-campaignonline storepromotion strategytarget audienceРозробка проєкту PR-кампанії для просування інтернет-магазину «Shar surpriz Niko»Development of a project of PR-campaign to promote the online store «Shar surpriz Niko»BachelorWork