Гарбар, А. І.Гарбар, І. В.Garbar, A. I.Garbar, I. V2015-06-122015-06-122012https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/1517Гарбар, А. І. Роль мовних кліше у підготовці і сприйнятті ділового тексту / А. І. Гарбар, І. В. Гарбар // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2012. – Вип. 5. – С. 5–8.У статті розкрито роль мовних штампів у підготовці і сприйнятті ділового тексту, що має правову значимість і відображає певну виробничу ситуацію. Стаття орієнтує на вибір відповідних типів і жанрів, ключових фраз, мовних прийомів ділових текстівThe role of cliché in preparation and perception of business text, which has the legal significance and reflects the definite industrial situation, has been discovered in the article. It’s necessary to note the frequency of cliché expressions, commerce and industrial terminology. The article has oriented on the choice of the proper types and genres, key phrases, language methods of business text.otherклішемовні конструкціїмовний штамптиповий текстдокументваріюваннякомунікативна ситуаціяділове мовленняclichélanguage constructionslanguage clichétypical textdocumentmodifyingcommunicative situationbusiness languageРоль мовних кліше у підготовці і сприйнятті ділового текстуThe role of language cliché in preparation and perception of business textArticle