А.Л. СитченкоВ.М. БаденковаІ.А.Корнієнко2025-06-052025-06-0520202307-4906https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/10617Ситченко А.Л., Баденкова В.М., Корнієнко І.А. Структуризація навчальної діяльності як фактор якості шкільної мовно-літературної освіти = Structuring of educational activity as a quality factor of school language and literary education / А.Л. Ситченко, І.А.Корнієнко, В.М. Баденкова // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2020. Вип.4. С.113-119Автори мають на меті наукове обґрунтування структурованого навчання як чинника якості мовно-літературної освіти; завданнями дослідження є поглиблення уявлень про структуризацію розумових дій як головну ознаку технологізованого навчання, висвітлення можливостей впливу структурованого навчання на якість мовно-літературної освіти. Йдеться про структурування не лише змісту виучуваного матеріалу, а й розумових дій учнів, спрямованих на його засвоєння. Застосовуються теоретичні методи дослідження: аналіз і синтез фахових джерел, узагальнення та систематизація здобутих результатів.ukрозвивальне навчанняструктурування розумових дійнавчальна технологіявербальні технологіїстратегія педагогічної діївзаємодія вчителя й учнівпорядок навчальних дійсуб’єкт навчального процесукероване навчанняякість мовно-літературної освітиСтруктуризація навчальної діяльності як фактор якості шкільної мовно-літературної освітиSTRUCTURING OF EDUCATIONAL ACTIVITY AS A QUALITY FACTOR OF SCHOOL LANGUAGE AND LITERARY EDUCATIONArticle