Дибач І. Л.Усатюк, В. С.Слепуха, М. О.Usatyuk, V. S.Slepukha, M. O.2021-03-242021-03-242020https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/3714Усатюк, В. С. Digital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесу = Digital-marketing as a tool to increase business competitiveness : магістерська робота ; спец. 076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ / В. С. Усатюк, М. О. Слепуха ; наук. кер. І. Л. Дибач. – Миколаїв : НУК, 2020. – 80 с.Усатюк В. С., Слепуха М. О. «Digital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесу» – Рукопис. Робота на здобуття другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Бізнес та приватне підприємництво». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, 2020. У роботі досліджено теоретичні основи поняття digital-маркетингу та його впливу на конкурентоспроможність підприємства. Також було розглянуто найбільш ефективні інструменти просування підприємства у сфері послуг. Авторами надано загальну характеристику підприємства «Eco bike» та досліджено його маркетингову діяльність. Здійснено оцінку існуючих каналів просування на підприємстві. У роботі запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності просування за допомогою оптимізації існуючих каналів реклами та доповнення іншими інструментами digital-маркетингу. Підхід щодо аспекту управління оборотним капіталом підприємства. Запроваджено алгоритм оцінки ефективності роботи digital-маркетингу за допомогою спеціальних показників аналітики.ukdigital-маркетингцифровий маркетингканали просуванняконкурентоспроможність бізнесуспец. 076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність“digital marketingpromotion channelsbusiness competitivenessDigital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесуOther