Фатєєва, В. Г.Fateeva, V. G.Шарапова, В. В.Sharapova, V. V.2015-10-272015-10-272010https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/1682Фатєєва, В. Г. Мотивація як педагогічна умова студентів ВНЗ професійно орієнтованої іншомовної комунікації / В. Г. Фатєєва, В. В. Шарапова // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2010. – Вип. 3. – С. 131–132.В статті розглянуто методи, принципи та труднощі навчання студентів професійно орієнтованому спілкуванню іноземною мовою. Пропонується застосування мотиваційних впливів на їх навчальну діяльністьTechniques and principles in Language Teaching, difficulties in ESP studing have been analysed. Motivation in ESP teaching, as a way of problem solving, has been described.otherанглійська мова у професійно орієнтованому спілкуваннікомунікативний підхідвмотивованістьтруднощізадовольняти потребикар’єрний зрістнегативний досвідпсихологічний аспектEnglish for Special Purposescommunicative approachmotivationdifficultiesto meet the demandcareer prospectsnegative experiencepsychological aspectМотивація як педагогічна умова студентів ВНЗ професійно орієнтованої іншомовної комунікаціїArticle