Трухачова К. В.Томашевська В. В.Trukhahova Kateryna V.Tomashevska Viktoriia V.2024-12-052024-12-0520242311-3405 (Print)2313-0415 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/9275Трухачова, К. В. Соціально-економічний феномен – «Українська незламність»: реалії та перспективи для бізнесу у інноваційному та стратегічному аспектах діяльності = Socio-economic phenomenon – “Ukrainian invincibility”: realities and prospects for business in innovative and strategic aspects in activity / К. В. Трухачова, В. В. Томашевська // Зб. наук. пр. НУК. – Миколаїв : Гельветика, 2024. – № 2 (495). – С. 118–124.Одним із головних стратегічних показників внутрішньої і зовнішньої сталості держави є соціально-економічний розвиток її суспільства, що досягається в результаті взаємодії влади, бізнесу і громади, як інструменту волевиявлення людей. У статті представлено теоретичне дослідження соціально-економічного феномену «Українська незламність» у контексті пристосування бізнесу до функціонування під час війни, його соціально-економічні реалії та перспективи у інноваційному та стратегічному аспектах діяльності. Методика. У дослідженні використано такі наукові методи дослідження: теоретичного узагальнення, системного аналізу, абстрактно-логічний аналіз, морфологічний аналіз, систематизація і гносеологічний аналіз. Об’єктом дослідження є процеси формування соціально-економічного феномену «Українська незламність» у контексті пристосування бізнесу до функціонування під час війни, його соціально-економічні реалії та перспективи у інноваційному та стратегічному аспектах діяльності. Предметом дослідження є теоретичні та прикладні аспекти формування соціально-економічного феномену «Українська незламність» у контексті пристосування бізнесу до функціонування під час війни, його соціально-економічні реалії та перспективи у інноваційному та стратегічному аспектах діяльності. Результати. Проаналізовано трактування сутності категорій «національний характер». З’ясовано зміст поняття «соціально-економічний розвиток» та його ознаки. У науковій роботі досліджуються особливості ідентичності української нації та феномен соціально-економічної незламності, що відбився на становленні волонтерського підприємництва. Розглянуто як український бізнес пристосувався до функціонування під час війни, його перспективи у інноваційному та стратегічному аспектах діяльності. Наукова новизна. Поглиблення теоретичних засад ідентифікаційного визначення українського незламного підприємництва як «волонтерського підприємництво» – інноваційна діяльність, сформована на тлі посилення процесів української ідентичності, яка спрямована на забезпечення соціально-економічних потреб і вирішенні суспільних проблем та отримання фінансової вигоди у вигляді прибутку. Практична значимість. Обґрунтування теоретичних положень, викладених в роботі, доведення до рівня практичних рекомендацій які можуть бути використані для подальшого дослідження соціально-економічного феномену «Українська незламність» у контексті пристосування бізнесу до функціонування під час війни, його соціально-економічні реалії та перспективи у інноваційному та стратегічному аспектах діяльності.ukрозвиток та інноваціїрелокація підприємствасоціально-економічний феноменукраїнська незламністьсоціально-економічний розвитокволонтерське підприємництвоdevelopment and innovationrelocation of the enterprisesocio-economic phenomenonUkrainian indomitabilitysocio-economic developmentvolunteer entrepreneurshipСоціально-економічний феномен – «Українська незламність»: реалії та перспективи для бізнесу у інноваційному та стратегічному аспектах діяльностіSocio-economic phenomenon – “Ukrainian invincibility”: realities and prospects for business in innovative and strategic aspects in activityArticle