Кафедра фізичної культури та спорту (ФКтаС)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра фізичної культури та спорту (ФКтаС) за Автор "Vira Molotylnikova"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Distance Learning of Physical Education as a Component of the System of Modern Education within the Framework of the "New Ukrainian School" Reform.(Intellectual Archive, 2022) Olena Voichun; Vira MolotylnikovaРозглянуто особливості формування ключових компетентностей освітньої реформи «Нова українська школа» у процесі дистанційного навчання фізичної культури. Описано шляхи реалізації кожної ключової компетентності під час уроку фізичної культури та інших форм фізичного виховання. Акцентовано увагу на освітніх ресурсах, за допомогою яких можна впровадити будь-яку компетентність у практику закладів загальної середньої освіти на сучасному етапі. Дистанційне навчання в сучасному розумінні сформувалося порівняно недавно і тому орієнтується на передовий методичний досвід, накопичений різними навчальними закладами світового простору, на використання новітніх та оперативних педагогічних технологій, що відповідають вимогам сучасної освіти та соціального забезпечення. Безумовно, поняття «дистанційне навчання» характеризується плюралізмом дефініцій, що свідчить про широкий спектр підходів до його трактуванняДокумент Modern Fitness Trends as Full-Fledged Training for Maintaining Physical Shape(Intellectual Archive, 2022) Vira MolotylnikovaНа даному етапі розвитку фізична культура зайняла у житті суспільства місце, якому немає аналогій в історії. Одним із найпопулярніших напрямків масової, спортивної й оздоровчої фізичної культури є фітнес. На сьогоднішній день є багато трактувань значення слова «фітнес», яке і справді походить від англійського «fitness», що означає «пристосованість», «придатність» і «відповідність». Та якщо глянути ширше і усвідомити дію фітнесу на людину, то можна впевнено сказати, що фітнес – це перш за все здоров’я. Сучасні напрями фітнесу є закономірним результатом пошуку ефективних шляхів забезпечення доступної для широких верств населення організованої фізичної активності заради зміцнення здоров’я. У даній статті розглянуто різні види сучасних напрямів фітнесу та проаналізовано ефективність та сприятливі чинники виконання вправ, які налаштовані на покращення та підтримку фізичної форми людини. Висвітлено проблеми сучасного недовірливого відношення до фітнесу як до повноцінного напряму фізичної культури, і доведено протилежне.Документ Modern Types of Body Relaxation Methods after Intense Physical Exertion(Intellectual Archive, 2022) Vira MolotylnikovaУ статті представлено різновиди та варіанти методик релаксації, які доцільно застосовувати після інтенсивних фізичних навантажень. Розглянуто поняття «релаксація», розуміння її ролі у фізичному вихованні для підтримки здоров’я, гармонійного розвитку молоді. Зважаючи на те, що однією з основних тенденцій у спорті залишається зростання інтенсивності тренувань і потреба поліпшувати результати змагань, надзвичайно актуальною на сьогодні є проблема відновлення працездатності спортсмена після фізичних навантажень. Розуміння причин утоми та фізіологічних механізмів відновлення, контроль за відповідними процесами, раціональне використання сучасних методик релаксації організму і засобів відновлення є важливим для оцінювання впливу фізичного навантаження на організм, ефективності тренувальних програм, виявлення перетренованості, визначення оптимального часу відпочинку після фізичних вправ, а отже, є необхідними для поліпшення підготовки спортсмена та досягнення високого результату.Документ Theoretical and Practical Aspects of Preparation of a Personally Oriented Lesson of Physical Culture(Intellectual Archive, 2022) Olena Voichun; Vira Molotylnikova; Oleksandr BychkovУ статті висвітлено значення уроків фізичної культури як важливої складової гармонійного розвитку особистості; наголошено на необхідності формування стійкої позиції та бажання займатися фізичною культурою. Запропоновано основні теоретико-методологічні засади організації та проведення уроків фізичної культури: системність; наступність і перспективність; гуманізація; оптимізація навчально-виховного та оздоровчого процесу; індивідуалізація та диференціація формування здорового способу життя в учнів. Окреслено концептуальні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Наголошено на провідній ролі ідей особистісно-орієнтованого навчання; запропоновано модель уроку фізичної культури з акцентом на врахуванні індивідуального потенціалу учнів.