Перегляд за Автор "Asaulenko A. O."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Оцінка економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства(НУК, 2024) Асауленко А. О.; Asaulenko A. O.; Корнієнко О. П.Асауленко А. О. «Оцінка економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства» магістерська кваліфікаційна робота на здобуття другого ступеня вищої освiти «магістр». – Нацiональний унiверситет кораблебудування iменi адмiрала Макарова, м. Миколаїв, 2024. Методи дослідження. Теоретичним та методологічним підґрунтям дослідження є наступні загальнонаукові та спеціальні методи та прийоми: абстрактно-логічний; аналізу та синтезу; експертних оцінок; структурно-функціональний, аналітичний тощо. Об’єктом дослідження є процес дослідження маркетингової діяльності ТОВ «Київхліб». Предметом дослідження є теоретичні, методичні та прикладні аспекти економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства. Науковою новизною проведеного дослідження є розробка заходів та напрямків підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Київхліб», що довели свою економічну ефективність.