Перегляд за Автор "Diumina K. M."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концептуальна модель бренд-дизайну в умовах цифрової конкуренції(Іліон, 2024) Матійко Н. О.; Дюміна К. М.; Matiiko N. O.; Diumina K. M.Сьогодні бренди змушені конкурувати за увагу аудиторії в умовах перенасиченого цифрового простору. Візуальна ідентичність стає ключовим інструментом формування впізнаваності та диференціації торгових марок в соціальних медіа. Розробка концептуальної моделі бренд-дизайну, що забезпечує високий ступінь індивідуальності та емоційної привабливості, є важливим завданням для сучасного брендингу. Метою статті є визначення концептуальної моделі бренд-дизайну, спрямованої на створення унікальної візуальної ідентичності бренду в соціальних мережах. Розглянуто етапи реалізації концептуальної схеми у віртуальному просторі.