Перегляд за Автор "Filenko Uliana"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Створення електронного ресурсу для самостійної роботи студентів на тему «Лінгвокогнітивне моделювання англомовного детективного дискурсу»(НУК, 2024-12-17) Філенко Уляна Юріївна; Filenko Uliana; Філіппова Ніна МихайлівнаУ дослідженні розглянуто проблематику лінгвокогнітивного моделювання концептуальної інформації у первинних і вторинних детективних дискурсах, специфіку використання когнітивних структур для аналізу процесів розуміння тексту та ментальні репрезентації організації дискурсу, порівняння літературних і кінематографічних репрезентацій детективних персонажів. Мета кваліфікаційної роботи полягає у розробці електронного ресурсу для самостійної роботи студентів на основі лінгвокогнітивного дослідження та використання лінгвокогнітивного моделювання англомовного детективного дискурсу. Основні завдання дослідження – це: а) визначення основних категорій лінгвокогнітивного аналізу детективного дискурсу як глобальної одиниці організації мовного коду і специфіки фунціонування концепту як одиниці мислення в процесах мовленнєвої діяльності; б) порівняння представлення концептуальної інформації у первинних і вторинних детективних дискурсах; в) створення сайту як інформаційного ресурсу для самостійної роботи студентів. Структура кваліфікаційної роботи підпорядкована її меті: Розділ 1 показує огляд основних понять дискурсу як глобальної одиниці комунікативного процесу, лінгвокогнітивної теорії, специфіці функціонування концепту; Розділ 2 дозволяє зрозуміти моделювання дискурсу, зосереджуючись на моделюванні концептуальної інформації на матеріалі первинних і вторинних текстів з Шерлоком Холмсом, як головним героєм; Розділ 3 демонструє підхід до створення сайту як інформаційного навчального ресурсу для самостійної роботи студентів. У висновках визначено основні результати дослідження та зроблено висновок про важливість лінгвокогнітивного підходу для розуміння детективного дискурсу. Також вказано на можливості подальших досліджень у цій області. Список літератури включає 90 позицій. Джерельна база дослідження включає 70 текстів. Дослідження надає можливості для підвищення ефективності навчального процесу студентів-філологів, підкреслює взаємозв'язок між мовою, когнітивними здібностями та наративною динамікою