Перегляд за Автор "Shcherbak D. O."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження особливостей процесу розробки особистих брендів у сфері автоспорту(НУК, 2024) Щербак Д. О.; Shcherbak D. O.; Корнієнко О. П.Щербак Д. О. «Дослідження особливостей процесу розробки особистих брендів у сфері автоспорту» магістерська робота на здобуття другого ступеня вищої освіти «магістр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2024. Метою кваліфікаційної роботи є огляд теоретичних і практичних положень поняття «особистий брендинг» в індустрії автоспорту, аналітичне дослідження маркетингових особливостей позиціонування гонщика Ландо Норріса та прогнозування майбутніх тенденцій для спортивного маркетингу у Формулі 1. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес розробки особистих брендів для спортсменів в індустрії автоперегонів за сучасних маркетингових умов. У випускній кваліфікаційній роботі досліджується роль особистого брендингу як ключового складника ефективних маркетингових стратегій просування у Формулі 1. Наукова робота розглядає унікальні характеристики автоспорту, зосереджуючись на взаємозв’язку між позиціонуванням команди, спонсорством і маркетинговою конкурентоспроможністю гонщика. На прикладі пілота Формули 1 Ландо Норріса визначаються специфіка розробки особистого бренду та моделі його просування, що демонструє практичне застосування брендингових стратегій в індустрії перегонів. У ході дослідження значна увага приділена цифровим платформам, які використовуються для підвищення впізнаваності спортсменів і залучення аудиторії. Робота завершується прогнозуванням впливу успішних кейсів персонального позиціонування на майбутній маркетинговий ландшафт Формули 1.