Перегляд за Автор "Sirivchuk Andriy S."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка системи вимірювання динамічних характеристик для патрульного катеру класу «Island»(2020) Войтасик Андрій Миколайович; Сірівчук Андрій Сергійович; Костенко Дмитро Валерійович; Voitasyk Andrii M.; Sirivchuk Andriy S.; Kostenko Dmitry V.Мета. Розробка структури та принципів роботи системи вимірювання динамічних параметрів руху, які запропоновані з урахуванням технічних можливостей патрульних катерів класу «Island». Методика. Коректна робота системи вимірювання динамічних характеристик морського рухомого об’єкта забезпечується застосуванням медіанних фільтрів для фільтрації показників датчиків від шуму, фільтрів Маджвіка для усування проблем точності обробки даних від датчиків, методу Адамса для визначення прискорень за допомогою інтегрування лінійних швидкостей руху морського об’єкта. Результати. На базі використання трьохосьових датчиків типу акселерометра, магнітометра, гіроскопа та GPS-приймача, розміщених в єдиному конструктивному модулі, розроблена система здатна забезпечити вимірювання основних динамічних параметрів морського рухомого об’єкта, на якому встановлений модуль датчиків, з метою подальшого вибору та проектування для нього різноманітного начіпного обладнання. Наукова новизна. Отримання необхідної навігаційної інформації для системи вимірювання динамічних характеристик, стосовно поточних технічних параметрів морського рухомого об’єкта, запропоновано реалізовувати з застосуванням єдиного модуля датчиків. До складу модуля входять трьохосьові датчики у вигляді схемотехнічних пристроїв, які здатні виконувати функції акселерометра, магнітометра, гіроскопа та GPS-приймача супутникового сигналу. Для інформаційного обміну даними між виконавчими датчиками та системою вимірювання динамічних характеристик запропоновано структуру програмної реалізації обробки даних, побудованої у програмному середовищі MATLAB Simulink, яка використовує авторський протокол передачі у форматі UDP. Практична значимість. Розроблена система вимірювання динамічних характеристик морського рухомого об’єкта підготовлена до проведення спільних з Центральним науково-дослідним інститутом озброєння та військової техніки ЗС України дослідницьких натурних морських випробувань на базі патрульного катера класу «Island». Запропонована розробка є конкурентоспроможною в порівнянні з існуючими зразками подібних систем представлених на світовому товарному ринку. Основними її відмінностями є особливості схемотехнічної реалізації, форма інформаційного представлення засобами програмного середовища MATLAB Simulink та менша собівартість виробництва діючого зразка.Документ Розробка суднового поста енергетики та керування саморухомим прив’язним підводним апаратом(2023) Войтасик А. М.; Сірівчук А. С.; Клочков О. П.; Voitasyk Andrii M.; Sirivchuk Andriy S.; Klochkov Oleksandr P.Мета. Розробка та проектування суднового поста енергетики та керування саморухомим прив’язним підводним апаратом з системою контролю обмеженого доступу, який здатний забезпечити повне функціонування та безпечну експлуатацію морського рухомого об’єкта під час реалізації всіх доступних режимів роботи. Методика. В рамках дослідження використано метод комплексного моделювання для побудови 3D моделей каркасу виробу та всього виконавчого обладнання, яке запропоновано застосувати у його складі, метод емпіричного вимірювання складових енергетичних та інформаційних сигналів між об’єктами обміну інформацією, метод проведення експерименту для засвідчення функціональних можливостей виробу. Результати. На базі використання ноутбука, крокових двигунів, монітору з сенсорною панеллю, маршрутизатора та сформованого переліку електрокомутаційного і захисного обладнання, розміщених в єдиному алюмінієвому каркасі, розроблено судновий пост енергетики та керування саморухомим прив’язним підводним апаратом, з метою подальшої експлуатації виробу під час проведення різноманітних морських підводно-технічних робіт з можливістю застосування начіпного обладнання. Функціонування виробу забезпечується застосуванням Powerline адаптерів, які дозволяють здійснювати швидкий обмін інформацію на відстань до 300 м кабель-тросового зв’язку. Наукова новизна. Отримання оператором необхідної інформації для дистанційного керування саморухомим прив’язним підводним апаратом, стосовно поточних технічних параметрів морського рухомого об’єкта, запропоновано реалізовувати з застосуванням поста енергетики та керування облаштованого у стаціонарному судновому виконанні на борту судна-носія. До складу виробу входить комплект необхідного електрообладнання об’єднаного з системою контролю обмеженого доступу, яка унеможливлює доступність керування морським рухомим об’єктом не навченим персоналом і забезпечує збереженість всіх важливих даних отриманих при проведені підводно-технічних робіт. Доступ до керування реалізовано шляхом залучення зчитувача запрограмованих Smart карток, які при спрацьовуванні активують електроприводний механізм відкривання/закривання висувної комутаційної платформи. Практична значимість. Розроблений пост енергетики та керування реалізований у судновому виконанні і при-значений для експлуатації при проведенні підводно-технічних робіт з застосуванням саморухомих прив’язних підводних апаратів, які використовують у складі каналу передачі даних Powerline адаптери. Розробка забезпечує прийом, аналіз і збереження інформації, що надходить від саморухомого прив’язного підводного апарата через кабель-тросовий зв’язок, який передбачає об’єднання інформаційних та енергетичних сигналів спільними мідними провідниками при передачі даних у напівдуплексному режимі.