Перегляд за Автор "Vorobiov Mykyta V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження енерготехнологічних характеристик спалювання метано-водневих сумішей у промисловому газовому пальнику(Гельветика, 2024) Рябцун Р. С.; Воробйов М. В.; Riabtsun Ruslan S.; Vorobiov Mykyta V.Актуальність задачі зменшення викидів парникових газів призвела до використання інноваційних водневих технологій в енергетиці, зокрема заміщення природного газу воднем. Використовуючи водень у суміші з природним газом вдається покращити екологічні показники та зменшити утворення СО2. В роботі проведені експериментальні дослідження спалювання метано-водневих сумішей на промисловому пальнику SUEMAX потужністю до 30 кВт. Доля заміщення воднем природного газу складала відповідно [Н2] = 30 % об. та 50 % об. Також в пальнику було спалено чистий водень ([Н2] =100 % об.). Мета дослідження полягала у визначенні енергоекологічних характеристик спалювання метано-водневих сумішей в промисловому газовому пальнику з визначенням емісії NOx, СО та температурних характеристик факелу з порівнянням з випадком спалювання чистого природного газу (метану). Метод дослідження – прямі експериментальні вимірювання енергоекологічних характеристик факела в умовах спалювання метано-водневої суміші в промисловому газовому пальнику. Об’єкт дослідження – процеси спалювання метано-водневої суміші в промисловому газовому пальнику. Предмет дослідження – утворення оксидів азоту NOx і СО при різному співвідношенні метан/водень газової суміші; температурні характеристики спалювання метано-водневих сумішей. На основі аналізу результатів експериментів визначино, що при спалюванні метано-водневої суміші зменшуються викиди СО та збільшуються температури викидних газів і емісія NOx. Встановлено, що емісія оксидів азоту NOx зростає в ~1,5…2,0 рази та складає [NOx] = 89 – 50 ppm для спалювання чистого водню. В той же час відмічається суттєве зниження утворення СО, ~20 разів при спалюванні суміші [СН4] / [Н2] = 50 / 50, % об., рівень утворення СО складає [СО] = 1 – 2 ppm.Документ Теплообмін та аеродинаміка CFD-моделі композиційної плосковальної труби з неповним гофрованим оребренням(2023) Баранюк О. В.; Конько Д. В.; Воробйов М. В.; Baranyuk Oleksandr V.; Konko Denys V.; Vorobiov Mykyta V.Актуальність задач інтенсифікації процесів тепломасопереносу та розробки нових оребрених поверхонь теплообміну пов’язана зі створенням сучасного теплообмінного обладнання для енергетики та промисловості, зокрема сухих градирень АЕС та ТЕС, теплових утилізаторів котлів, ГТУ та ін. З метою створення відповідного високоефективного обладнання запропоновано нову оригінальну конструкцію теплообмінної поверхні – плоско-овальної труби з неповним гофрованим оребренням. В даній статті виконано дослідження теплообміну та аеродинаміки характеристик плоско-овальної труби з неповним гофрованим оребренням. Мета роботи полягала у попередній оцінці ефективності плоско-овальних труб неповним гофрованим оребренням та отриманні емпіричної залежності для розрахунку за допомогою CFD-моделювання. Об’єкт дослідження – вимушена конвекція при поперечному омиванні композиційної плоско-овальної труби з неповним гофрованим оребренням. Предмет дослідження – теплообмін та аеродинаміка при поперечному омиванні композиційної плоско-овальної труби з неповним гофрованим оребренням. Методика дослідження полягала у проведенні CFD-моделювання за допомогою академічної ліцензії програмного комплексу ANSYS-Student. В роботі отримані значення безрозмірного коефіцієнту тепловіддачі та втрати тиску, а також представлена розрахункова залежність для визначення коефіцієнту тепловіддачі та аеродинамічного опору згаданих типів труб. Верифікація даних проводилась з гладкою трубою та трубою зі спіральним оребренням. Науковою новизною роботи є встановлення того факту, що плоско-овальні труби з неповним гофрованим оребренням мають вищий коефіцієнт тепловіддачі порівняно з гладкими трубами (в середньому на 45–50%) та спірально-стрічковою оребреною трубою (в середньому на 25–30%) в умовах одночасного зростання аеродинамічного опору на 25–30% при однакових витратах теплоносія. Також запропоновані плоско-овальної туби з неповним гофрованим оребренням мають нижчі значення аеродинамічного опору (в порівнянні з аналогічними за геометрією круглими, та трубами з спірально-стрічковим оребренням). При практичному використанні отриманих результатів для застосування плоско-овальних труб з неповним гофрованим оребренням конструктори зможуть збільшити площу поверхні теплообміну за рахунок зміни геометричних розмірів ребер, що робить ці труби перспективними при конструюванні теплообмінних апаратів.