Кафедра вищої математики (ВМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра вищої математики (ВМ) за Ключові слова "higher technical educational institutions"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Mathematical competences as a basis of prospective engineers training in higher technical educational institutions(2021) Romanchuk, N. O.; Романчук, Н. О.У статті досліджуються теоретико-методологічні засади формування математичних компетентностей як необхідної умови підготовки майбутніх інженерних фахівців у вищих технічних закладах освіти. Розглядається проблема реалізації математичної підготовки майбутніх інженерів на засадах компетентнісного підходу з метою їх ефективної діяльності в галузі промислового виробництва на рівні світових стандартів. На основі аналізу сучасних концепцій переосмислюються сутність, мета, зміст підготовки майбутніх фахівців інженерного профілю у вищих технічних закладах освіти з позиції реалізації компетентнісного підходу. Математична освіта розглядається як базова для підготовки фахівців технічного профілю. Незважаючи на те, що питанню підготовки студентів у вищих технічних закладах освіти приділялася значна увага у дослідженнях наукової спільноти, проблема формування їх математичних компетентностей залишалася мало вивченою і не була предметом спеціального наукового дослідження. Мета статті полягає в дослідженні теоретико-методологічних засад формування математичних компетентностей майбутніх фахівців інженерного профілю як основи їх професійної підготовки. У роботі використовуються теоретичні методи дослідження: вивчення та аналіз психологопедагогічної, нормативної та спеціальної літератури з проблеми дослідження; аналіз державних освітніх стандартів, програм, навчальних посібників і методичних матеріалів. Визначаються особливості викладання математичних дисциплін у вищих технічних закладах освіти. Розкриваються основні підходи, принципи реалізації компетентнісного підходу в освіті. Характеризуються етапи формування професійної компетентності майбутніх фахівців інженерного профілю. Акцентується увага на особистісних цінностях майбутнього інженерного фахівця в процесі формування його професійної компетентності. Обґрунтовуються процедурна, технологічна, логічна, дослідницька та методологічна складові математичної компетентності фахівців технічної сфери. Доводиться ефективність формування математичних компетентностей майбутніх інженерів з метою підготовки висококваліфікованих фахівців технічного профілю.Документ Methodological basis of implementation of personal oriented teaching in higher technical educational institutions(2022) Romanchuk, N.The training of highly qualified specialists in the technical field is an important current issue. The article investigates the theoretical and methodological principles of personal oriented teaching and features of its implementation in the process of training prospective engineering specialists in higher technical educational institutions.Документ Організація самостійної роботи студентів у процесі викладання математичних дисциплін у вищих технічних закладах освіти(2016) Романчук, Н. О.; Romanchuk, N. O.У статті досліджуються теоретичні засади та практичні аспекти організації самостійної роботи студентів у процесі викладання математичних дисциплін. Проаналізовано сучасні підходи щодо викладання математичних дисциплін у вищих технічних закладах освітиДокумент Реалізація сучасних технологій навчання в процесі підготовки студентів у вищих технічних закладах освіти(2017) Романчук, Н. О.; Гайша, О. О.; Romanchuk, N. О.; Gaisha, O. O.У статті досліджуються теоретичні засади та практичні аспекти реалізації сучасних технологій навчання в процесі підготовки студентів у вищих технічних закладах освіти. Проаналізовано сучасні підходи, сутність, зміст підготовки студентів у вищих технічних закладах освіти