Кафедра вищої математики (ВМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра вищої математики (ВМ) за Ключові слова "mathematical competence"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Mathematical competences as a basis of prospective engineers training in higher technical educational institutions(2021) Romanchuk, N. O.; Романчук, Н. О.У статті досліджуються теоретико-методологічні засади формування математичних компетентностей як необхідної умови підготовки майбутніх інженерних фахівців у вищих технічних закладах освіти. Розглядається проблема реалізації математичної підготовки майбутніх інженерів на засадах компетентнісного підходу з метою їх ефективної діяльності в галузі промислового виробництва на рівні світових стандартів. На основі аналізу сучасних концепцій переосмислюються сутність, мета, зміст підготовки майбутніх фахівців інженерного профілю у вищих технічних закладах освіти з позиції реалізації компетентнісного підходу. Математична освіта розглядається як базова для підготовки фахівців технічного профілю. Незважаючи на те, що питанню підготовки студентів у вищих технічних закладах освіти приділялася значна увага у дослідженнях наукової спільноти, проблема формування їх математичних компетентностей залишалася мало вивченою і не була предметом спеціального наукового дослідження. Мета статті полягає в дослідженні теоретико-методологічних засад формування математичних компетентностей майбутніх фахівців інженерного профілю як основи їх професійної підготовки. У роботі використовуються теоретичні методи дослідження: вивчення та аналіз психологопедагогічної, нормативної та спеціальної літератури з проблеми дослідження; аналіз державних освітніх стандартів, програм, навчальних посібників і методичних матеріалів. Визначаються особливості викладання математичних дисциплін у вищих технічних закладах освіти. Розкриваються основні підходи, принципи реалізації компетентнісного підходу в освіті. Характеризуються етапи формування професійної компетентності майбутніх фахівців інженерного профілю. Акцентується увага на особистісних цінностях майбутнього інженерного фахівця в процесі формування його професійної компетентності. Обґрунтовуються процедурна, технологічна, логічна, дослідницька та методологічна складові математичної компетентності фахівців технічної сфери. Доводиться ефективність формування математичних компетентностей майбутніх інженерів з метою підготовки висококваліфікованих фахівців технічного профілю.