Матеріали конференцій (СМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Документ The use of video materials by efl students(2024) Овсянко Г. В.Документ Документ Розвиток навичок аудіювання у студентів немовних спеціальностей(2021) Овсянко Г. В.; Бєлоусова С. М.Документ Heuristics as a searching method of new applied to problem solving under uncertainty(2021) Dyukova S.; Iatsenko G.Документ Специфічні аспекти проведення діагностичного тестування на заняттях з англійської мови(2021) Смуглякова, М. К.; Кисельова, Т. В.; Фатєєва, В. Г.; Smuhliakova Maryna Kostyantynivna; Kiselyova Tetiana Volodymyrivna; Fatieieva Viktoria GeorgiivnaСтаття представляє особливості та основні методи проведення діагностичного оцінювання базових знань та навичок студентів у процесі викладання іноземних мов. Аналізуються умови проведення тестування на заняттях з англійської мови. Визначаються деякі ефективні шляхи удосконалення підготовки та проведення діагностичних тестів.Документ The current stage of political evolution(2021) Klysiak M.; Iatsenko G.Документ Teaching Vocabulary in ESP Course(2023) Shliakhtina Olena SemenivnaДокумент Роль педагогічних та біологічних факторів у процесі викладання та вивчення іноземної мови(2023) Кириченко С. В.; Kyrychenko Svitlana VolodymyrivnaПсихологічні відмінності людей та різні умови для їхнього навчання є основними аспектами, на яких зазвичай зосереджуються дослідники, щоб продемонструвати залежність швидкості опанування іноземними мовами від цих факторів. Необхідність їх урахування при викладанні іноземної мови, а також вплив навколишного середовища, сприяє кращим результатам навчання. Аналіз вищеназваних факторів представляє чималий інтерес для працівників сфери освіти, так як надає інструменти, які здатні вдосконалити методику викладання іноземної мови. Психоафективні, соціальні, освітні чинники тощо активно впливають на процес навчання, і чим більше ми будемо знати про їх взаємозв’язок, тим більш успішно зможемо керувати процесом навчання та сприяти прискоренню та полегшенню опанування нової мови.Документ Рольові ігри у викладанні англійської мови студентам-дизайнерам(2023) Смуглякова М. К.; Smuhliakova Maryna K.Представлено специфічні аспекти використання рольових ігор у викладанні англійської мови. Визначено основні переваги їх використання. Проаналізовано різноманітні типи рольових ігор, які можна практикувати на заняттях англійської мови студентам-дизайнерам.Документ Processing of specialized english-language texts by psychology students(2023) Ovsyanko, G. V.Документ Викладання навчальних дисциплін в технічному ЗВО в умовах діджиталізації(2023) Кисельова Т. В.; Kyselova T. V.Розглянуто наукові підходи вчених до визначення поняття «цифрового освітнього середовища». Запропоновано власне визначення даного поняття, що розглядається як інтегрована колекція цифрових сервісів і програм, що забезпечують спілкування, взаємодію, навчальний процес, участь у віртуальних навчальних спільнотах з метою формування в майбутніх фахівців цифрової компетентності. Проаналізовано цифрові інструменти, які використовуються у процесі викладання навчальних дисциплін у технічних закладах вищої освіти, а саме: для безпечного зберігання файлів та роботи з ними на будь‐якому пристрої використовують онлайн середовище – Google Диск.Документ Methods of individual approach to students in higher educational institutions of Ukraine(2023) Davydenko, O. B.Документ Прояви інтерферентних явищ на лексичному рівні(2023) Гарбар І. В.; Garbar I. V.Проаналізовано лексичну інтерференцію, що відбувається внаслідок близькоспорідненої взаємодії української та російської мов. З’ясовано основні причини негативного впливу інтерферентних явищ, які призводять до семантичних зрушень та змін лексичної сполучуваності слів у мові. Проілюстровано на конкретних прикладах прояви інтерференції, які демонструють невластиві для української мови зв’язки на рівні лексики: міжмовну омонімію, калькування, суржикові утворення.Документ Катойконіми: лінгвістична норма(2023) Гарбар А. І.; Garbar A. I.Здійснено аналіз словотвірних моделей сингулятивних катойконімів чоловічого й жіночого родів та множинних номінацій. Продемонстровано на прикладах словотвірні моделі катойконімів, у яких дериваційні процеси супроводжуються морфонологічними змінами. Акцентовано увагу на словотвірній спроможності катойконімів та їхній лексико-семантичній структурі.Документ The role of motivation in learning a foreign language(2023) Bielousova S. M.Документ Національно-патріотичне виховання студентів на заняттях з англійської мови в умовах повномасштабного вторгнення Росії в Україну (2022–2023 рр.)(2023) Міняйлова А. В.; Miniailova A. V.Обґрунтовано необхідність реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання студентів у навчальному процесі ЗВО, при цьому підкреслено важливість предметів гуманітарного циклу, в тому числі «Іноземної мови». Розглянуто основні критерії добору навчально-методичних матеріалів для проведення занять з англійської мови в умовах повномасштабної агресії Росії проти України.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »