076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 18 з 18
  • Документ
    Розробка та обґрунтування бізнес-плану розвитку підприємства (на прикладі ПК "Ясен")
    (2023) Федоров Н. О.; Fedorov N. O.; Жукова О. Ю.
    Федоров Н. O. «Розробка та обґрунтування бізнес-плану розвитку підприємства (на прикладі ПК «Ясен») – бакалаврська робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2023. Велике значення для розвитку економіки, покращення матеріального стану населення має збільшення виробництва промислових підприємств. У випускній кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні засади створення та діяльності підприємства, роль планування у підприємницькій діяльності. Наведена характеристика підприємства ПК «Ясен», проаналізовані його виробничо-економічні показники. У практичній частині розроблено бізнес-план розвитку підприємства, який довів доцільність запропонованих заходів.
  • Документ
    Розробка та обґрунтування бізнес-плану створення нового підприємства у виробничій сфері
    (2023) Демков І. М.
    У випускній кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні засади створення та діяльності підприємства, роль планування у підприємницькій діяльності. Виконано аналіз ринку меблевої продукції та обрано організаційно-правову форму підприємства, що створюється. У практичній частині розроблено бізнес-план створення меблевого виробництва, який довів високу ефективність проєкту.
  • Документ
    Дослідження ринку інформаційно-телекомунікаційної продукції та можливостей експансії нового суб’єкта підприємництва і його функціонування
    (2023) Гено Д. С.; Гурченков О. П.
    При виконанні кваліфікаційної роботи було викладено теоретичні аспекти створення підприємства в інформаційно-телекомунікаційній сфері, проаналізовано конкурентну ситуацію та можливості на ринку видавничої діяльності в Україні. Обґрунтовано розроблено бізнес-план створення нового підприємства у інформаційно-телекомунікаційній сфері, визначено його цільову аудиторію, розроблено загальну концепцію для створення та діяльності нового підприємства. Створено виробничий, організаційний та фінансовий план компанії, розроблено продукти, що відповідають цільовій аудиторії та концепції бренду, а також що виділятимуть підприємство серед йому подібних. Надано інформацію щодо охорони праці під час діяльності підприємства.
  • Документ
    Розробка та обґрунтування бізнес-плану створення нового підприємства сфери обслуговування
    (2023) Баранова Л. О.; Baranova L. O.; Комишник В. І.
    Баранова Л. О. «Розробка та обґрунтування бізнес-плану створення нового підприємства сфери обслуговування» – бакалаврська робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2023. У випускній кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні засади створення та діяльності підприємства, роль планування у підприємницькій діяльності. Виконано аналіз ринку обслуговування автосервісних підприємств та обрано організаційно-правову форму підприємства, що створюється. У практичній частині розроблено бізнес-план створення підприємства СТО «Укравтолюкс», який довів високу ефективність проєкту.
  • Документ
    Розробка та обґрунтування бізнес-плану розвитку підприємства (на прикладі ТОВ ВК "Агро-Нова")
    (2023) Пен, Валерія Олегівна; Pen, V. O.; Корнієнко, О. П.
    Пен В.О. «Розробка та обґрунтування бізнес-плану розвитку підприємства ( на прикладі ТОВ ВК «Агро-Нова»» – бакалаврська робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2023. Розглянуті теоретичні засади створення та діяльності підприємства, роль планування у підприємницькій діяльності. Наведена характеристика підприємства ТОВ ВК «Агро-Нова», проаналізовані його виробничо-економічні показники. У практичній частині розроблено бізнес-план розвитку підприємства, який довів доцільність запропонованих заходів.
  • Документ
    Розробка та обґрунтування бізнес-плану створення нового підприємства у виробничій сфері
    (2023) Любіва, А. Д.; Корнієнко О. П.
    Шкварко Б.О. «Розробка та обґрунтування бізнес-плану створення нового підприємства у виробничій сфері» – бакалаврська робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2023. У кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні засади створення та діяльності підприємства, роль планування у підприємницькій діяльності. Виконано аналіз ринку металопластикових вікон та обрано організаційноправову форму підприємства, що створюється. У практичній частині розроблено бізнес-план створення підприємства «Вікна-Стар», який довів високу ефективність проєкту.
  • Документ
    Формування і підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу підприємництва
    (2021) Чепурна, Катерина Павлівна; Мігай Наталя Борисівна
    Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено проблемі формування і підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу підприємництва. В роботі досліджено сутність поняття ресурсний потенціал підприємництва та його структуру, вивчено вплив факторів на його формування в сучасних умовах. Розглянуто методичні підходи до оцінки підприємницького потенціалу. Надана загальна характеристика ресурсного потенціалу підприємництва України. Проведено оцінку ефективності використання ресурсного потенціалу підприємництва Миколаївської області. З’ясовано, що регіону необхідно підвищити ефективність використання ресурсного потенціалу підприємництва. За результатами здійсненого у кваліфікаційній бакалаврській роботі дослідження запропоновано застосування фінансових інструментів, таких як часткове відшкодування процентних ставок за кредитами для підприємців, інноваційні, маркетингові та консалтингові ваучери. Обґрунтовано необхідність застосування стратегій зростання ресурсного потенціалу підприємництва.
  • Документ
    Розробка та обґрунтування бізнес-плану створення нового підприємства в сфері виробництва
    (2022) Коломієць, Я. О.; Жукова О. Ю.
    У випускній кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні засади створення та діяльності підприємства, особливості та етапи розробки бізнес-плану діяльності новоствореного підприємства. Виконано аналіз ринку хлібопекарської галузі та обрано організаційно-правову форму підприємства, що створюється. У практичній частині розроблено бізнес-план створення підприємства ТОВ «Пекарня – Український хліб», який довів високу ефективність проєкту.
  • Документ
    Розробка та обґрунтування бізнес-плану створення нового підприємства у галузі виноробства
    (2022) Шутко, К. П.; Shutko, K. P.; Жукова О. Ю.
    Шутко К. П. «Розробка та обґрунтування бізнес-плану створення нового у галузі виноробства» – бакалаврська робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2022. У випускній кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні засади створення та діяльності підприємства, роль планування у підприємницькій діяльності. Виконано аналіз ринку вина та обрано організаційно-правову форму підприємства, що створюється. У практичній частині розроблено бізнес-план створення підприємства ТОВ «Лібера», який довів високу ефективність проєкту.
  • Документ
    Розробка та обґрунтування бізнес-плану розвитку підприємства (на прикладі ТОВ «Промагротрейд»)
    (2022) Щербунь, А. В.; Жукова О. Ю.
    Розглянуто роль планування в підприємницькій діяльності з урахуванням теоретичних засад створення та діяльності бізнесу. Наведено характеристику підприємства ТОВ «Промагротрейд» та проаналізовано його виробничо-економічні показники. У практичній частині розроблено бізнес-план розвитку підприємства, який, як доведено, є доцільним.
  • Документ
    Розробка та обґрунтування бізнес-плану створення нового підприємства в сфері послуг
    (2022) Корилюк, О. Ю.; Korelyuk, O.Yu.
    Корилюк О. Ю. « Розробка та обґрунтування бізнес-плану створення нового підприємства у сфері послуг» – бакалаврська робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2022. У випускній кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні засади створення та діяльності підприємства, роль планування у підприємницькій діяльності. Виконано аналіз ринку електронної комерції та обрано організаційно-правову форму підприємства, що створюється. У практичній частині розроблено бізнес-план створення підприємства «Завжди красива», який довів високу ефективність проєкту.
  • Документ
    «Розробка бізнес-плану розвитку (на прикладі ПАТ Автопродсервіс»)
    (2022) Остапенко, В. С.
    Розглянуті теоретичні засади створення та діяльності підприємства, роль планування у підприємницькій діяльності. Наведена характеристика підприємства «ПАТ Автопродсервіс», проаналізовані його виробничо-економічні показники. У практичній частині розроблено бізнес-план розвитку підприємства, який довів доцільність запропонованих заходів.
  • Документ
    Аналіз та шляхи удосконалення маркетингових комунікацій
    (2022) Шевчук, М. С.; Хмарська Ірина Анатоліївна
    Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено проблемі маркетингових комунікацій компанії що надає послуги у сфері інтернет та телебачення. В роботі розглянуто сутність та складові маркетингової політики комунікацій, планування маркетингових комунікацій, вивчено основні методи розробки та управління рекламним бюджетом. Проведено аналіз маркетингової діяльності компанії, досліджено техніко-економічні показники діяльності компанії та їх залежність від маркетингової політики та запропоновані напрямки вдосконалення маркетингової політики комунікацій компанії що досліджувалась у кваліфікаційній роботі. Проведено аналіз маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Проведений аналіз організації маркетингу та маркетингових комунікацій компанії. З’ясовано, що компанії необхідно організувати маркетингову службу відповідно до стандартів, підвищити кваліфікації працівникам що дасть працівникам більше упевненості в своїх силах, здібностях, а також принесе задоволення від роботи, що виконується. Запропоновані заходи розробка стратегії просування компанії на ринку комунікаційних послуг, та маркетингових комунікацій компанії. За результатами здійсненого у бакалаврській роботі дослідження сформовані напрями підвищення ефективності маркетингової політики комунікацій компанії, інструменти реалізації та їх можливий вплив на результативність діяльності компанії. Здійснено економічне обґрунтування ефективності щодо реорганізації відділу маркетингу, яке забезпечить позитивний вплив на результативність діяльності компанії що надає інтернет послуги та телебачення.
  • Документ
    Шляхи підвищення ефективності зовнішньої торгівлі підприємства
    (2022) Кланцатий, Є. В.; Хмарська Ірина Анатоліївна
    Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено проблемі зовнішньої торгівлі підприємства що виготовляє меблі для дому. В роботі розглянуто сутність зовнішньої торгівлі та основні форми її організації на підприємстві, вивчено основні методи оцінки та роль ефективності зовнішньої торгівлі в прийнятті управлінських рішень. Розглянуто організаційно-управлінську структуру і характеристику господарської діяльності досліджуваного підприємства. Проведено аналіз зовнішньої торгівлі та ефективності зовнішньоекономічної діяльності меблевої фабрики. З’ясовано, що фабриці необхідно організувати відділ що буде виконувати безпосередньо роботу зовнішньої торгівлі, не змушуючи працівників одночасно виконувати декілька направлень одночасно, що вплине на ефективність як праці самих працівників та підприємства загалом. Запропоновані заходи розробка цінової стратегії як засобу підвищення ефективності зовнішньої торгівлі підприємства та обґрунтовано економічно. За результатами здійсненого у бакалаврській роботі дослідження сформовані напрями підвищення ефективності зовнішньої торгівлі фабрики, інструменти реалізації та їх можливий вплив на результативність діяльності підприємства. Здійснено економічне обґрунтування ефективності щодо вдосконалення відділу зовнішньої торгівлі підприємства, яке забезпечить позитивний вплив на результативність діяльності меблевої фабрики.
  • Документ
    Розробка та обґрунтування бізнес-плану створення нового підприємства в сфері послуг (створення ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ)
    (2022) Чеботар, В. О.; Рогов В. Г.
    Чеботар В. О. «Розробка та обґрунтування бізнес-плану створення нового підприємства в сфері послуг (створення ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ)» бакалавраська робота на здобуття першого ступеня вищої освіти «бакалавр». Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, 2022 р. Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка бізнес-плану Internet- магазину жіночого одягу. Для досягнення поставленої мети в роботі вирішуються наступні завдання: дослідити соціально-економічну природу, значення та функції підприємства; визначити роль планування у забезпеченні ефективності підприємницької діяльності; дослідити теоретичні аспекти розробки бізнес-плану підприємства, встановити логіку розробки бізнес-плану; проаналізувати розвиток ринку електронної комерції; обґрунтувати бізнес-ідеї створення Internet-магазину і організаційно-правової форми підприємства; розробити бізнес-план проекту створення Internet-магазину. Об’єктом дослідження є бізнес-план створення Internet-магазину. Предметом дослідження є особливості створення Internet-магазину жіночого одягу «Toujours belle» («Завжди красива»).
  • Документ
    Рoзрoбкa тa oбґрунтувaння бізнеc-плaну діючoгo cільcькoгocпoдaрcькoгo підприємcтвa «AГРO-ДAР»
    (2022) Пoткінa, М. В.; Гурченкoв O. П.
    Дипломна робота на здобуття кваліфікації бакалавр. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова Міністерства освіти і науки України, Миколаїв, 2022 р.Метою дослідження є: розробка та обґрунтування бізнес-плану розширення діяльності підприємства.У процесі виконання дипломної роботи було використано такі методи дослідження: системний підхід (який дозволив виявити проблеми підвищення ефективності діяльності підприємства), метод економічного аналізу (на основі якого була здійснена діагностика фінансового стану підприємства), метод експертної оцінки (для дослідження потенціалу підприємства), метод порівняння (за допомогою якого була визначена конкурентоспроможність компанії) та графічний метод (для представлення результатів дослідження).
  • Документ
    Конкурентоспроможність товарів як складова рентабельності підприємства
    (2021) Остапенко, Маріанна Володимирівна; Ostapenko, Marianna V.; Філіпішина Л. М.
    Розкрито теоретико-методичні основи управління конкурентоспроможністю продукції, а саме: методичнi пiдходи до оцiнки рiвня конкурентоспроможностi продукцiї, процес, модель та система управління конкурентоспроможністю продукції машинобудівного підприємства. Проведено аналіз конкурентоспроможності продукції підприємства, організаційно-економічна характеристика та показники фінансово-господарської діяльності досліджуємого підприємства, здійснено оцінку конкурентоспроможності продукції на ринку автомобільних причепів та напівпричепів та аналіз показників конкурентоспроможності продукції підприємства. Наведено шляхи вдосконалення конкурентоспроможності продукції підприємства, а саме заходи, щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції на підприємстві та оптимізація виробничих процесів як напрям підвищення рентабельності підприємства.
  • Документ
    Управління комерційною діяльністю підприємства
    (2021) Пасічник, Руслан; Pasichnyk, Ruslan; Хмарська І. А.
    Тема кваліфікаційної бакалаврської роботи присвячена управлінню комерційною діяльністю підприємства. Також, на сьогоднішній день вона є актуальною та проблематика обумовлена, перш за все, тією роллю, яку відіграє комерційна діяльність у сфері торгівлі. У роботі наведені теоретичні основи управління комерційною діяльністю підприємства, основні принципи, функції і методи механізму управління комерційною діяльністю. Розглянута сутність, складові елементи і специфіка комерційної діяльності в ринкових умовах господарювання. Проведено дослідження управління комерційною діяльністю підприємства, оцінка ефективності управління маркетинговою діяльністю та запропоновані напрямки удосконалення управління комерційною діяльністю, а саме застосування маркетингового дослідження як основи планування комерційної діяльності. Були запропоновано запровадження організаційного забезпечення маркетингової логістики підприємства. Результати дослідження спрямовані на те, що система управління комерційною діяльністю потребує кардинального перетворення усіх своїх основних складових, вона перестала відповідати зміненим умовам господарювання та новим завданням розвитку економіки. При цьому необхідно враховувати, що всі елементи комерційної діяльності слід розглядати не окремо, а в їхньому взаємозв’язку та взаємообумовленості.