Розробка проекту PR-кампанії для просування новинного регіонального медіа «НикВести»

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НУК

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена розробці проєкту PR-кампанії для просування регіонального новинного медіа «НикВести». Основною метою дослідження є формування ефективної комунікаційної стратегії, що сприятиме підвищенню впізнаваності інформаційного ресурсу, зростанню лояльності аудиторії та конкурентоспроможності в регіональному медіапросторі. У першому розділі роботи розглянуто теоретичні засади створення PR-кампаній, їхні цілі, види, етапи реалізації, а також специфіку застосування PR-інструментів у сфері регіональних новинних сайтів. У другому розділі здійснено аналіз PR-діяльності сайту «НикВести», вивчено контент, конкурентне середовище та проведено SWOT-аналіз. Третій розділ містить розробку проєкту PR-кампанії для просування медіаресурсу, що охоплює постановку цілей і завдань, бюджетування, визначення ключових інструментів і каналів комунікації, створення графіка реалізації, а також методику оцінювання ефективності кампанії. Результати дослідження можуть бути використані для реалізації інформаційних стратегій в діяльності локальних ЗМІ, з урахуванням сучасних тенденцій у сфері цифрової комунікації та медіапросування.

Опис

Афанасьєв, В. С. Розробка проекту PR-кампанії для просування новинного регіонального медіа «НикВести» = Development of a project of PR-campaign for promotion of regional news media «NikVesti» : бакалаврська робота ; спец. 061 ''Журналістика'' / В. С. Афанасьєв ; наук. кер. О. С. Спаній. – Миколаїв : НУК, 2024. – 70 с.

Ключові слова

PR-кампанія, регіональне медіа, просування сайту, інформаційна стратегія, НикВести, 061 ''Журналістика'', PR campaign, regional media, website promotion, information strategy, NikVesti

Бібліографічний опис