Технологія розроблення освітніх програм іншомовної підготовки магістрів-філологів.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Педагогічна наука і освіта ХХІ століття

Анотація

У статті висвітлено ідеї технологічного підходу до розроблення програмового забезпечення підготовки магістрів –учителів / викладачів іноземних мов в умовах модернізації нормативно-правової бази вищої школи в Україні. Акцентовано увагу на питаннях технологічної побудови освітніх програм, їх структуруванні та конкретизовано постійні елементи їхніх ключових частин. З’ясовано, що певна уніфікація освітніх програм дає змогу уточнити й ствердити основний формат цих документів, а врахування багатьох чинників, які впливають на профіль і склад кожної програми, є запобіжником від їх шаблонного творення. Йдеться про різні категорії програм (професійні, наукові, кар’єрні), різні рівні вищої освіти в Україні, своєрідні фахові модифікації кожної освітньої програми тощо. Технологічний підхід до створення освітніх програм схарактеризовано як важливий чинник організації та проведення освітньої діяльності, а також якості й продуктивності іншомовної підготовки магістрів-філологів.Зазначено, що розробка освітніх програм реалізується в умовах системної взаємодії між результатами навчання й заданими компетентностями та у контексті стандартизації вищої освіти в Україні

Опис

Корнієнко М. Технологія розроблення освітніх програм іншомовної підготовки магістрів-філологів = Technology of the development of educational programs of foreign language training of philology masters / М. Корнієнко // Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024. № 2. С. 115-125

Бібліографічний опис

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By