Особливості створення візуалізації в діджитал-просторі: на прикладі медіа «Суспільне Мовлення»
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей створення візуалізації в діджитал-просторі на прикладі діяльності медіа «Суспільне Мовлення». Основною метою дослідження є аналіз і розробка ефективних візуальних стратегій для цифрових платформ, що сприятимуть покращенню комунікації з аудиторією, підвищенню залученості користувачів та конкурентоспроможності контенту в умовах сучасного інформаційного середовища.
У першому розділі роботи розглянуто теоретичні основи візуальної комунікації в медіа, трансформацію споживчих практик в цифрову епоху, а також значення візуалізації як ключового чинника впливу на сприйняття інформації.
Другий розділ присвячений аналізу підходів до візуалізації контенту на прикладі «Суспільне Мовлення»: вивчено типові формати, адаптацію до мультиплатформного середовища, технологічні інновації (AI, AR/VR), а також роль візуального контенту в зміцненні національної ідентичності. У третьому розділі представлено проєкт моделі оптимізації візуального контенту для цифрових платформ, що включає визначення цілей і завдань, характеристику аудиторії, підбір інструментів і форматів візуалізації, розробку сценаріїв використання та критерії оцінки ефективності.
Опис
Тітуренко, Я. І. Особливості створення візуалізації в діджитал-просторі: на прикладі медіа «Суспільне Мовлення» : бакалаврська робота ; спец. 061 ''Журналістика'' / Я. І. Тітуренко ; наук. кер. О. С. Філатова. – Миколаїв : НУК, 2025. – 122 с.