Аналіз конкурентного середовища в інтернет-маркетингу: методи та інструменти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена аналізу конкурентного середовища українського видавництва «Видавництво Старого Лева» в умовах цифрової трансформації та зростання ролі інтернет-маркетингу. У першому розділі розглянуто теоретичні засади вивчення конкурентного середовища, ключові поняття конкуренції. У другому розділі здійснено комплексний аналіз сучасних методів дослідження конкурентного середовища, зокрема моделей SWOT, PEST і п’яти сил Портера, а також цифрових інструментів. У третьому розділі проведено практичне дослідження конкурентного середовища ТОВ «Видавництво Старого Лева», охарактеризовано ринкову позицію видавництва, проаналізовано сильні та слабкі сторони, загрози й можливості.

Опис

Русаков, М. Д. Аналіз конкурентного середовища в інтернет-маркетингу: методи та інструменти : бакалаврська робота ; спец. 061 ''Журналістика'' / М. Д. Русаков ; наук. кер. С. В. Гузенко. – Миколаїв : НУК, 2025. – 71 с.

Бібліографічний опис

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By