Специфіка «кольорового» PR

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню ролі кольору як інструменту стратегічної комунікації в межах публічних зв’язків. Основною метою є визначення специфіки застосування кольорових стратегій у PR-кампаніях для формування ефективного візуального іміджу та емоційного зв’язку з цільовою аудиторією У першому розділі роботи розглянуто теоретичні засади паблік рілейшнз як соціально-комунікативного явища, проаналізовано значення кольору як психологічного й семіотичного чинника у PR-комунікаціях. Другий розділ присвячено аналізу кольорових стратегій у корпоративному та політичному PR з урахуванням особливостей сприйняття кольору різними аудиторіями. У третьому розділі представлено авторський PR-проєкт, що включає емпіричне дослідження впливу кольору на сприйняття PR-повідомлень.

Опис

Сиваєва, А. Ю. Специфіка «кольорового» PR: бакалаврська робота ; спец. 061 ''Журналістика'' / А. Ю. Сиваєва ; наук. кер. О. С. Філатова. – Миколаїв : НУК, 2025. – 55 с.

Бібліографічний опис

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By