Створення електронного посібника для самостійної роботи студентів: ''Лінгвістичне моделювання у художньому просторі Дж. Роулінґ (романи про Гаррі Поттера)''
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглянуто особливості створення електронного навчального посібника для самостійної роботи студентів-філологів на основі лінгвістичного аналізу художнього простору романів Дж. Роулінґ. У центрі уваги – інтеграція лінгвістичного моделювання в електронний формат подання навчального матеріалу. Здійснено акцент на когнітивно-дискурсивних підходах до аналізу концептосфери, методиці формування навчальних завдань, а також візуалізації лінгвістичних структур і смислових полів. Запропоновано ефективну модель електронного ресурсу, що поєднує інтерпретацію художнього тексту з активною самостійною роботою студентів, розвиває аналітичні, інтерпретаційні й дослідницькі навички, адаптовані до цифрового освітнього середовища.
Опис
Волкова, Ю. С. Створення електронного посібника для самостійної роботи студентів: ''Лінгвістичне моделювання у художньому просторі Дж. Роулінґ (романи про Гаррі Поттера)'' = Creation of an electronic manual for students' self-study: ''Linguistic world modeling in the artistic space of J. Rowling (Harry Potter novels)'' : бакалаврська робота ; спец. 035 ''Філологія'' / Ю. С. Волкова ; наук. кер. О. М. Данильчук – Миколаїв : НУК, 2025. – 68 с.
Ключові слова
електронний посібник, концептосфера, лінгвістичне моделювання, художній простір, дискурс, Дж. Роулінґ, когнітивна лінгвістика, самостійна робота, 035 ''Філологія'', electronic textbook, linguistic modelling, conceptosphere, fictional discourse, J. K. Rowling, interpretation, philology education, independent learning