Поняття проектної парадигми в освіті
Вантажиться...
Дата
2013
Автори
Тригуб, О. В.
Зажирко, Н. Ф.
Trigyb, O. V.
Zazhirko, N. F.
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Зроблено аналіз теоретичних уявлень про проектування як особливої діяльності, здатної забезпечити кардинальні зрушення у сфері освіти, як особливого механізму управління в освіті. Наголошується, що педагогічне проектування є застосуванням нового способу вирішення проблеми, який в педагогічній області має статус інновації. Результатом проектування є концепції і програми розвитку освітніх систем, моделі освітніх діяльностей. Розглянуто мету, об'єкт, предмет та суб'єкти проектної педагогічної діяльності
The analysis ofthe theoreticalconcepts ofprojectionas a specialactivitythat canprovideradicalchangesin educationas a specialcontrol mechanismin educationis given.It is notedthat thepedagogicalprojectisa new method ofsolving the problem, which has the statusofeducationalinnovation. Concepts andprograms ofeducational systems, models of educationalactivities are the resultsofprojection. Thepurpose, the object, the subject andsubjects of projecteducational activity is considered.
The analysis ofthe theoreticalconcepts ofprojectionas a specialactivitythat canprovideradicalchangesin educationas a specialcontrol mechanismin educationis given.It is notedthat thepedagogicalprojectisa new method ofsolving the problem, which has the statusofeducationalinnovation. Concepts andprograms ofeducational systems, models of educationalactivities are the resultsofprojection. Thepurpose, the object, the subject andsubjects of projecteducational activity is considered.
Опис
Тригуб, О. В. Поняття проектної парадигми в освіті / О. В. Тригуб, Н. Ф. Зажирко // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2013. – Вип. 6. –
С. 48–50.
Ключові слова
проектування, проектування в освіті, педагогічне проектування, освітній проект, інновація в освіті, projection, projectionin education, pedagogical projection, educational project, innovation in education