Матеріали конференцій (ПЛ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Поліеквівалентні терміни: термінографічний виклик(2020) Філіппова НінаОписано українсько-російсько-англійський словник – посібник поліеквівалентних технічних термінів. Зазначено, що міжсистемна полісемія – це закономірне явище для термінологій різних сучасних галузей знань. У статті виокремлено структурні особливості словника і показано багато прикладів поліеквівалентних технічних термінів.Документ Художня книга як тренажер ментальних патернів соціальної поведінки (значення курсу історії зарубіжної літератури)(2024) Данильчук Ольга МихайлівнаДокумент Основи теоретичних знань як база викладання курсу «Історія зарубіжної літератури»(2024) Данильчук Ольга МихайлівнаДокумент Усе заради катарсису? Від катарсису до самадхі й знову до катарсису(2024) Данильчук Ольга МихайлівнаДокумент Терапевтична функція курсу «Історія зарубіжної літератури»(2024) Данильчук Ольга МихайлівнаДокумент Особливості онлайн-навчання фонетики англійської мови(2023) Мочалова НаталіяДокумент Ідентифікація ідентичності: моделювання універсального лінгвокультурного концепту «КРИЗА»(2023) Філіппова Н. М.; Filippova NinaCтаття присвячена інтерпретаційному дослідженню концепту КРИЗА в українській та англійській мовах. На основі аналізу етимологічних, тлумачних, тезаурусних лексикографічних джерел представлено поняттєву структуру концептів КРИЗА/CRISIS. Зроблена спроба порівняти об'єми значень концепту у двох мовах і узагальнити можливості ідентифікації національної ідентичності.Документ English Academic Discourse: Hedges as the Strategic Stereotype for Academic Writers(2023) Filippova NinaДокумент Digital Educational Resources as a Component of Linguistic Environment Basis for ESP Blended Learning(2017) Wang Wei-Ping; Chernytskyi VolodymyrДокумент Pedagogical aspects of teaching english for professional purposes(2020) Smuhliakova, M. K.; Ponomarenko N. M.; Смуглякова, М. К.; Пономаренко, Н. М.Стаття присвячена актуальній темі викладання англійської мови для професійних цілей. ESP визначає аналіз потреб, яких мовних навичок найбільш потребують студенти, навчальний план розроблюється відповідним чином. Найголовніша аспект полягає в цілях у вивченні англійської мови для того, щоб спілкуватися з наявністю професійних навичок та виконують певні функції, пов'язані з роботою.Документ Чому український іменник не втратить категорію роду(2023) Дубова Олена АнатоліївнаДокумент Конотації новотворів воєнного часу(2023) Дубова Олена Анатоліївна; Бринза Дарина ДмитрівнаДокумент ESP and ELT: problems or challenges(2019) Filippova, NinaАвтор зосереджує увагу на необхідності прикладного лінгвістичного підходу до викладаня англійської мови для спеціальних цілей, особливо виділяючи проектну роботу, підхід зосередження на вимогах студента, використання методів когнітивного моделювання.Документ Документ Від парадигми знання – до парадигми мислення(2017) Філіппова, Н. М.Відомо, що співвідношення самостійної та аудиторної роботи, підвищення рівня автономії студентів, змінення ролі викладача в навчальному процесі та деякі інші фактори, які пов’язанні із реформами вищої школи за останні двадцять років, викликають необхідність реалізації різноманітних навчальних проектів, пов’язаних з можливостями використання знань, отриманих в аудиторії під керівництвом викладача і самостійно в процесі автономної діяльності студентів.Документ Мова субкультур: пошуки ідентичності чи загроза?(2016) Філіппова, Н. М.Відбираючи символи та коди із своєї культури, представники субкультур висловлюють своє ставлення до кодової символіки вибраних образів і, таким чином, передають свою позицію, свою оцінку моральних орієнтирів суспільства. Інтенсивність цих кодових символів може надмірно знижуватися або надмірно підвищуватися; їх метафорика підсилює емоціонально-оціночну інформацію в повсякденній комунікації представників цих субкультур.Документ Особливості формування курсу «Основи термінознавства: роздуми»(2016) Філіппова, НінаУ статті викладено міркування щодо організування курсу «Основи термінознавства». Показано основну структуру курсу. Мета статті – привернути увагу до певних актуальних проблем термінознавства.Документ Emotional intelligence as the ability of hoping and optimistic outlooking(2015) Filippova, NinaРозуміння розумових здібностей – це одна з можливостей підвищити ефективність навчання і контроля за навчальним прогресом. Автор концентрує увагу на деяких проблемах, які дозволяє вирішити теорію Г. Гарднера, оскільки вона дозволяє ідентифікувати види діяльності в залежності від сдібностей мовної особистості.Документ Blended learning: NEW challenges – old solutions(2021) Filippova, N. M.