Суб’єкт-суб’єктний підхід до організації педагогічного процесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Слюсаренко, Ніна
Кульбацька, Марія
Slyusarenko, Nina
Kulbatska, Maria
Слюсаренко, Нина
Кульбацкая, Мария

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто значення та переваги суб’єкт-суб’єктного підходу до організації педагогічного процесу. Розкрито сутність понять «об’єкт», «суб’єкт», «суб’єкт-об’єктний підхід», «суб’єкт-суб’єктний підхід». Виділено особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії та механізм її реалізації. Звернуто особливу увагу на те, що суб’єкт-суб’єктний підхід є однією з ключових складових ефективної взаємодії учасників педагогічного процесу, оскільки передбачає взаємний та плідний розвиток якостей особистостей як учня, так і вчителя у процесі їхнього спілкування та спільної діяльності.

Опис

Слюсаренко, Н. Суб’єкт-суб’єктний підхід до організації педагогічного процесу / Н. Слюсаренко, M. Кульбацька // Людинознавчі студії. Сер. Педагогіка: зб. наук. праць ДДПУ ім. Івана Франка – Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка, 2015. – Вип. 1/33. – С. 194–201.

Бібліографічний опис

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By