Магістерські роботи. Кафедра автоматики
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи. Кафедра автоматики за Автор "Васильєв О.Г."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз системи керування електропривода скребкового конвеєра(2024-12-20) Коч Віктор Володимирович; Васильєв О.Г.Об’єкт дослідження – система керування електропривода скребкового конвеєра моделі ТЛС-200. Мета роботи – вибір оптимальної системи керування електропривода скребкового конвеєра та дослідження її динамічних властивостей. У розділі 1 наведений аналіз сучасного стану перетворювальної приводної техніки, проведений літературний огляд джерел з дослідження систем регулювання швидкості автоматизованого електропривода. У розділі 2 обґрунтуваний та вибраний метод наукового дослідження, побудована структурно-логічна схема магістерського дослідження, обґрунтований метод вирішення поставленої задачі дослідження. У розділі 3 виконаний аналіз існуючих видів електродвигунів, наведені основні вимоги до електроприводів, вибраний найбільш підходящий тип електродвигуна, а для керування ним вибраний перетворювач типу VFD-C2000, наведені його технічні дані. В розділі 4 зроблений математичний опис елементів системи керування, проведені розрахунки по їх вибору, складені розрахункові динамічні моделі системи керування та проведений аналіз її динамічних властивостей при зміні законів керування. Враховуючи отримані результати дослідження, остаточно для системи керування була обрана схема з ПІ-регулятором та фільтром на вході в систему. Отримані результати підтверджують вирішення задач по вдосконаленню динамічних якостей системи керування скребкового конвеєра. Таким чином, основна мета роботи виконана.Документ Дослідження частотної системи керування електропривода насосного агрегату подачі аварійної живильної води до парогенераторів АЕС(2024-12-20) Кирпа Олексій Миколайович; Васильєв О.Г.Мета роботи – удосконалення автоматизованого електропривода насоса подачі живильної води до парогенераторів АЕС. У розділі 1 наведений огляд літератури та огляд розробок сучасної приводної техніки в системах керування насосних агрегатів. У розділі 2 обґрунтуваний та вибраний метод наукового дослідження, побудована структурно-логічна схема магістерського дослідження, обґрунтований метод вирішення поставленої задачі дослідження. У розділі 3 проаналізовані способи та системи керування електродвигунами відцентрових насосів, наведений аналіз систем керування електроприводів перемінного струму, вибраний комплектний електропривод серії Altivar Process MV ATV6000 та наведені його технічні дані. В розділі 4 зроблений математичний опис елементів системи керування, виконаний розрахунок параметрів структурної схеми, складена розрахункова динамічна модель системи керування та проведений аналіз її динамічних властивостей при варіації параметрами ПІ-регулятора тиску. Були вибрані параметри налагодження регулятора тиску, які будуть забезпечувати необхідні показники якості перехідного процесу.Документ Модернізація системи керування електропривода конвеєра завантаження зерна(2024-12-20) Волохов Володимир Володимирович; Васильєв О.Г.Об’єкт дослідження – система керування електропривода конвеєра завантаження зерна (ківшевої норії). Мета роботи – удосконалення системи керування електропривода ківшевої норії на основі застосування регульованих асинхронних двигунів. У першому розділі наведений аналіз сучасного стану перетворювальної приводної техніки, проведений літературний огляд джерел з дослідження систем регулювання швидкості автоматизованого електропривода, обгрунтована актуальність модернізації системи керування роботою норії. В якості об’єкту дослідження вибрана норія типу НЗ-50, наведені її технічні дані та відомості про електричне обладнання. У розділі 2 обґрунтуваний та вибраний метод наукового дослідження, побудована структурно-логічна схема магістерського дослідження, обґрунтований метод вирішення поставленої задачі дослідження. У розділі 3 виконаний аналіз існуючих видів електродвигунів, наведені основні вимоги до електроприводів; вибраний електродвигун типу АИР132М6У3 для привода норії, розглянуті способи керування швидкістю асинхронного двигуна. Для керування обраним двигуном вибраний трифазний перетворювач частоти OMRON Varispeed F7, наведені його технічні дані. В розділі 4 зроблений математичний опис елементів системи керування, проведені розрахунки по їх вибору, складені розрахункові динамічні моделі системи керування та проведений аналіз її динамічних властивостей при зміні законів керування. Враховуючи отримані результати дослідження, остаточно для системи керування була обрана схема з ПІ-регулятором та фільтром на вході в систему. Отримані результати підтверджують вирішення задач по вдосконаленню динамічних якостей системи керування норії. Таким чином, основна мета роботи виконана.Документ Удосконалення системи керування електропривода гвинтового конвеєра(2024-12-20) Демченко Данило Максимович; Васильєв О.Г.Мета роботи – удосконалення електропривода гвинтового конвеєра на основі застосування регульованих асинхронних двигунів. У розділі 1 наведений огляд літератури та розробок за темою, наведені дані про перспективи розвитку сучасного електричного привода, розглянута класифікація транспортуючих машин, наведений опис та робота гвинтового конвеєра типу КВ-100, наведені його технічні дані та відомості про електричне обладнання. У розділі 2 обґрунтуваний та вибраний метод наукового дослідження, побудована структурно-логічна схема магістерського дослідження, обґрунтований метод вирішення поставленої задачі дослідження. У розділі 3 виконаний аналіз існуючих видів електродвигунів, розрахована необхідна потужність приводного двигуна гвинтового конвеєра, вибраний цого тип. Розглянуті існуючі системи керування двигунами перемінного струму, обраний перетворювач типу Danfoss VLT Automation Drive FC 301 з частотно-струмовим керуванням. В розділі 4 виконаний розрахунок механічних характеристик електродвигуна, зроблений математичний опис елементів системи керування, проведені розрахунки по їх вибору, складена розрахункова динамічна модель системи керування та проведений аналіз її динамічних властивостей. Були вибрані параметри налагодження регулятора швидкості, які забезпечили задані параметри перехідних процесів.