Магістерські роботи. Кафедра автоматики
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи. Кафедра автоматики за Ключові слова "автоматизація"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизація системи керування свердлильного верстату з револьверною головкою(2024-12-20) Мамедов Руслан Алімович; Козлов А.Ю.В роботі розглядаються технічні характеристики верстата 2Р135Ф2, розробка функціональної схеми системи керування, а також алгоритми управління для забезпечення точності та ефективності обробки. Особливу увагу приділено розробці програмного коду на мові LD для ПЛК Mitsubishi FX5U-32M, який дозволяє автоматизувати основні операції верстата, зокрема керування швидкістю обертання шпинделя, подачею інструменту, а також управління зміною положення револьверної головки. Описано процес діагностики та налагодження системи, що є важливим етапом для забезпечення безперебійної та надійної роботи верстата. Результати роботи показують, що впровадження автоматизованої системи керування на основі ПЛК дозволяє підвищити точність обробки деталей та покращити керованість технологічними параметрами, що забезпечує ефективну і стабільну роботу обладнання в умовах серійного виробництва.Документ Використання програмованого логічного контролера у керуванні токарного верстата(2024-12-20) Перевозчиков Петро ґкостянтинович; Іванов А.В.Магістерська робота присвячена дослідженню можливостей і практичного застосування програмованого логічного контролера (ПЛК) для автоматизації керування токарним верстатом. У сучасних умовах автоматизація є ключовим фактором підвищення продуктивності та конкурентоспроможності виробничих процесів. Використання ПЛК забезпечує гнучкість, точність і надійність управління, що дозволяє оптимізувати технологічні операції та скоротити витрати на виробництво. У роботі проведено детальний аналіз функціональних можливостей ПЛК, їх архітектури, а також принципів побудови систем автоматизованого управління. Розглянуто особливості роботи токарних верстатів і їх оснащення сучасними засобами автоматизації. Розроблено структурну схему системи управління, алгоритми роботи, а також програмне забезпечення для реалізації керування токарним верстатом із використанням ПЛК. Експериментальна частина включає створення тестової установки для перевірки працездатності розробленої системи, налаштування апаратної та програмної частин, а також аналіз результатів її функціонування. Експерименти показали високу ефективність впровадженої системи, зокрема підвищення точності обробки, скорочення часу на виконання операцій і зниження ризиків відмовДокумент Дослідження частотної системи керування електропривода насосного агрегату подачі аварійної живильної води до парогенераторів АЕС(2024-12-20) Кирпа Олексій Миколайович; Васильєв О.Г.Мета роботи – удосконалення автоматизованого електропривода насоса подачі живильної води до парогенераторів АЕС. У розділі 1 наведений огляд літератури та огляд розробок сучасної приводної техніки в системах керування насосних агрегатів. У розділі 2 обґрунтуваний та вибраний метод наукового дослідження, побудована структурно-логічна схема магістерського дослідження, обґрунтований метод вирішення поставленої задачі дослідження. У розділі 3 проаналізовані способи та системи керування електродвигунами відцентрових насосів, наведений аналіз систем керування електроприводів перемінного струму, вибраний комплектний електропривод серії Altivar Process MV ATV6000 та наведені його технічні дані. В розділі 4 зроблений математичний опис елементів системи керування, виконаний розрахунок параметрів структурної схеми, складена розрахункова динамічна модель системи керування та проведений аналіз її динамічних властивостей при варіації параметрами ПІ-регулятора тиску. Були вибрані параметри налагодження регулятора тиску, які будуть забезпечувати необхідні показники якості перехідного процесу.Документ Модернізація системи керування електропривода конвеєра завантаження зерна(2024-12-20) Волохов Володимир Володимирович; Васильєв О.Г.Об’єкт дослідження – система керування електропривода конвеєра завантаження зерна (ківшевої норії). Мета роботи – удосконалення системи керування електропривода ківшевої норії на основі застосування регульованих асинхронних двигунів. У першому розділі наведений аналіз сучасного стану перетворювальної приводної техніки, проведений літературний огляд джерел з дослідження систем регулювання швидкості автоматизованого електропривода, обгрунтована актуальність модернізації системи керування роботою норії. В якості об’єкту дослідження вибрана норія типу НЗ-50, наведені її технічні дані та відомості про електричне обладнання. У розділі 2 обґрунтуваний та вибраний метод наукового дослідження, побудована структурно-логічна схема магістерського дослідження, обґрунтований метод вирішення поставленої задачі дослідження. У розділі 3 виконаний аналіз існуючих видів електродвигунів, наведені основні вимоги до електроприводів; вибраний електродвигун типу АИР132М6У3 для привода норії, розглянуті способи керування швидкістю асинхронного двигуна. Для керування обраним двигуном вибраний трифазний перетворювач частоти OMRON Varispeed F7, наведені його технічні дані. В розділі 4 зроблений математичний опис елементів системи керування, проведені розрахунки по їх вибору, складені розрахункові динамічні моделі системи керування та проведений аналіз її динамічних властивостей при зміні законів керування. Враховуючи отримані результати дослідження, остаточно для системи керування була обрана схема з ПІ-регулятором та фільтром на вході в систему. Отримані результати підтверджують вирішення задач по вдосконаленню динамічних якостей системи керування норії. Таким чином, основна мета роботи виконана.Документ Розробка та дослідження системи керування електропривода автоматичної буксирної лебідки(2024-12-20) Биков Микита Андрійович; Васальєв О.ГМета роботи – удосконалення системи керування електропривода суднової лебідки на основі застосування регульованих асинхронних двигунів. У розділі 1 наведений огляд літератури та розробок за темою, розглянуті типи та робота буксирних пристроїв, наведені технічні дані буксирної лебідки з електричним приводом ЛЕ-38 та її існуюча схема керування. У розділі 2 обґрунтуваний та вибраний метод наукового дослідження, побудована структурно-логічна схема магістерського дослідження, обґрунтований метод вирішення поставленої задачі дослідження. У розділі 3 вибраний асинхронний електродвигун для привода лебідки, наведена класифікація суднових електроприводів, розглянуті існуючі системи авторегулювання автоматичних буксирних лебідок; проаналізовані способи керування швидкістю асинхронного двигуна. Для керування обраним двигуном вибраний трифазний перетворювач частоти серії Siemens Micromaster 440, наведені його технічні дані. В розділі 4 на основі функціональної схеми електропривода зроблений математичний опис елементів системи керування, проведені розрахунки по їх вибору, складені розрахункові динамічні моделі системи керування та проведений аналіз її динамічних властивостей. Проведений аналіз динаміки спроектованої системи керування при різних законах керування.Документ Система керування робота маніпулятора на базі Arduino Uno 3(2024-12-20) Блащук Олександр Олександрович; Іванов А.В.У даній магістерській роботі розглядається процес розробки системи керування роботом-маніпулятором на базі платформи Arduino Uno R3. Метою роботи є створення ефективного та надійного автоматизаційного механізму, здатного виконувати різноманітні завдання у галузі робототехніки. Робота починається з аналізу існуючих систем керування маніпуляторами та огляду сучасних підходів і технологій, що використовуються в цій сфері. Далі надається детальний опис компонентів, необхідних для створення системи керування, включаючи апаратні (Arduino Uno R3, серводвигуни, датчики) та програмні засоби. Описано вибір робота-маніпулятора, його технічні характеристики та можливості взаємодії з Arduino. Велику увагу приділено методології розробки системи керування, включаючи визначення вимог до системи, створення блок-схеми процесів та розробку алгоритмів керування. Основну частину роботи займає розробка алгоритмів керування, які включають алгоритми захоплення і переміщення об'єктів, точного позиціонування та використання зворотного зв'язку для корекції рухів у реальному часі. Результати роботи демонструють високу точність, надійність та ефективність розробленої системи керування роботом-маніпулятором.Документ Удосконалення системи керування електропривода гвинтового конвеєра(2024-12-20) Демченко Данило Максимович; Васильєв О.Г.Мета роботи – удосконалення електропривода гвинтового конвеєра на основі застосування регульованих асинхронних двигунів. У розділі 1 наведений огляд літератури та розробок за темою, наведені дані про перспективи розвитку сучасного електричного привода, розглянута класифікація транспортуючих машин, наведений опис та робота гвинтового конвеєра типу КВ-100, наведені його технічні дані та відомості про електричне обладнання. У розділі 2 обґрунтуваний та вибраний метод наукового дослідження, побудована структурно-логічна схема магістерського дослідження, обґрунтований метод вирішення поставленої задачі дослідження. У розділі 3 виконаний аналіз існуючих видів електродвигунів, розрахована необхідна потужність приводного двигуна гвинтового конвеєра, вибраний цого тип. Розглянуті існуючі системи керування двигунами перемінного струму, обраний перетворювач типу Danfoss VLT Automation Drive FC 301 з частотно-струмовим керуванням. В розділі 4 виконаний розрахунок механічних характеристик електродвигуна, зроблений математичний опис елементів системи керування, проведені розрахунки по їх вибору, складена розрахункова динамічна модель системи керування та проведений аналіз її динамічних властивостей. Були вибрані параметри налагодження регулятора швидкості, які забезпечили задані параметри перехідних процесів.