Магістерські роботи. Кафедра автоматики
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи. Кафедра автоматики за Ключові слова "електропривод"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження частотної системи керування електропривода насосного агрегату подачі аварійної живильної води до парогенераторів АЕС(2024-12-20) Кирпа Олексій Миколайович; Васильєв О.Г.Мета роботи – удосконалення автоматизованого електропривода насоса подачі живильної води до парогенераторів АЕС. У розділі 1 наведений огляд літератури та огляд розробок сучасної приводної техніки в системах керування насосних агрегатів. У розділі 2 обґрунтуваний та вибраний метод наукового дослідження, побудована структурно-логічна схема магістерського дослідження, обґрунтований метод вирішення поставленої задачі дослідження. У розділі 3 проаналізовані способи та системи керування електродвигунами відцентрових насосів, наведений аналіз систем керування електроприводів перемінного струму, вибраний комплектний електропривод серії Altivar Process MV ATV6000 та наведені його технічні дані. В розділі 4 зроблений математичний опис елементів системи керування, виконаний розрахунок параметрів структурної схеми, складена розрахункова динамічна модель системи керування та проведений аналіз її динамічних властивостей при варіації параметрами ПІ-регулятора тиску. Були вибрані параметри налагодження регулятора тиску, які будуть забезпечувати необхідні показники якості перехідного процесу.Документ Модернізація системи керування електропривода конвеєра завантаження зерна(2024-12-20) Волохов Володимир Володимирович; Васильєв О.Г.Об’єкт дослідження – система керування електропривода конвеєра завантаження зерна (ківшевої норії). Мета роботи – удосконалення системи керування електропривода ківшевої норії на основі застосування регульованих асинхронних двигунів. У першому розділі наведений аналіз сучасного стану перетворювальної приводної техніки, проведений літературний огляд джерел з дослідження систем регулювання швидкості автоматизованого електропривода, обгрунтована актуальність модернізації системи керування роботою норії. В якості об’єкту дослідження вибрана норія типу НЗ-50, наведені її технічні дані та відомості про електричне обладнання. У розділі 2 обґрунтуваний та вибраний метод наукового дослідження, побудована структурно-логічна схема магістерського дослідження, обґрунтований метод вирішення поставленої задачі дослідження. У розділі 3 виконаний аналіз існуючих видів електродвигунів, наведені основні вимоги до електроприводів; вибраний електродвигун типу АИР132М6У3 для привода норії, розглянуті способи керування швидкістю асинхронного двигуна. Для керування обраним двигуном вибраний трифазний перетворювач частоти OMRON Varispeed F7, наведені його технічні дані. В розділі 4 зроблений математичний опис елементів системи керування, проведені розрахунки по їх вибору, складені розрахункові динамічні моделі системи керування та проведений аналіз її динамічних властивостей при зміні законів керування. Враховуючи отримані результати дослідження, остаточно для системи керування була обрана схема з ПІ-регулятором та фільтром на вході в систему. Отримані результати підтверджують вирішення задач по вдосконаленню динамічних якостей системи керування норії. Таким чином, основна мета роботи виконана.