Довідково-інформаційні матеріали (НБ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Довідково-інформаційні матеріали (НБ) за Ключові слова "бібліотека вишу"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бібліотека ВНЗ у віртуальному просторі(2013) Бєлодєд, О. В.; Кафтан, О. І.В умовах інформатизації вищої школи та курсу на відкриту освіту для бібліотек вишів – ресурсних центрів освітньої і наукової діяльності ВНЗ – представництво у всесвітній мережі є важливим і принциповим. Своєчасне інформування, оперативне та ефективне задоволення потреб читачів сьогодні забезпечують веб-сайти, які дозволяють розширити та урізноманітнити спектр бібліотечно-інформаційного сервісу, зробити бібліотеку відкритою для кожного користувача. Мета даного дайджесту – проілюструвати, як переважна більшість вітчизняних бібліотек займається створенням власних інформаційних ресурсів і представляє їх широкому колу користувачів через Інтернет-мережі, що дозволяє реалізувати безліч завдань по просуванню і рекламуванню бібліотеки в інформаційному співтоваристві.Документ Соціальні мережі: можливості використання в бібліотеці ВНЗ(2015) Кафтан, О. І.; Бєлодєд, О. В.Соціальні медіа активно увійшли в життя сучасної людини, вони стали звичним способом спілкування, пошуку інформації, реалізації професійних інтересів. Тому з кожним роком зростає зацікавленість бібліотек вищих навчальних закладів у використанні інтернет-простору для презентації своїх фондів і колекцій з метою залучення читачів до ресурсів бібліотеки. В даний час кількість бібліотек в соціальних мережах досягла значного рівня, що пояснюється такими характеристиками їх функціонування: періодичність, інформативність, фінансова доступність, глобальність, демократичність і наявність зворотного зв’язку. Крім того, співтовариства, створені в соціальній мережі, – це один зі способів змінити стереотипи щодо бібліотеки як консервативної установи, підняти її престиж. Метою даного дайджесту є виcвітлення основних тенденцій і проблем, пов’язаних з особливостями розвитку соціальних мереж як важливої складової інформаційних комунікацій сучасності, а також визначення загальної картини присутності бібліотек в соціальних мережах.