2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "inspection of structures"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Системи моніторингу технічного стану гідротехнічної споруди(2025) Литвиненко Вікторія Вікторівна; Калюжна Валентина Євгенівна; LitvinenkoViktoriya V.; Kalyuzhna Valentyna Ye.Вартість ремонту, посилення гідротехнічних споруд іноді досягає вартості будівництва нової споруди, а часом перевищує її. Аварії гідротехнічних споруд можуть відбуватися у зв’язку з помилками при проектуванні або будівництві. Також аварії можуть виникати при зміні умов експлуатації, старінні матеріалів або при непередбачених ситуаціях, що можуть спричинити гибель людей та фінансові витрати. Щоб уникнути вище перелічених ситуацій, необхідно створити науково-обґрунтовану методику підходів до безпечних технологій будівництва, експлуатації гідротехнічних споруд. Питаннями, пов’язаними із запобіганням збільшення числа аварій гідротехнічних споруд, займаються представники різних шкіл по всьому світу. Для вирішення прикладних завдань використовуються теоретичні знання, а також досвід і знання, отримані при будівництві та експлуатації гідротехнічних споруд. У світовій практиці використовується великий перелік різноманітних конструкцій і форм причальних гідротехнічних споруд. Найпоширенішими конструкціями є набережні, виконані з металевого шпунта, які використовують як в морській, так і в річковій гідротехніці. Споруди цього типу складають більше 50 % від числа причалів, що зводяться та експлуатуються. Високий рівень відповідальності гідротехнічних споруд (ГТС) морських і річкових портів обумовлює необхідність забезпечення технічної, економічної, екологічної та соціальної безпеки на всіх стадіях їх життєвого циклу, включаючи проектування, будівництво та експлуатацію. Моніторинг – один з інструментів, що дозволяє знизити ризик виникнення аварійних ситуацій на ГТС, своєчасне виконання протиаварійних та ремонтних робот. Мета даного дослідження – запропонувати методи моніторингу, що дозволяють в безперервному експлуатаційному режимі, а також цілодобовому режимі відстежувати технічний стан причального споруди типу «больверк», зміни роботи конструкції, підбір оптимального режиму роботи спираючись на результати вимірювань, отриманих за допомогою сучасних приладів і пристроїв, встановлених на причальній споруді. В даної роботи був розроблений алгоритм побудови інформаційної моделі системи моніторингу технічного стану причальної набережної, що, в свою чергу, дає можливість в будь-який час відстежувати технічний стан причальної конструкції типу «больверк» за допомогою сучасних приладів і пристроїв, встановлених на об’єкті спостереження.