Машинобудівний навчально-науковий інститут (МННІ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Машинобудівний навчально-науковий інститут (МННІ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 424
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Acoustic Method for Estimation of Marine Low-Speed Engine Turbocharger Parameters(2021) Varbanets Roman; Fomin Oleksij; Píštˇek Václav; Klymenko Valentyn; Minchev Dmytro; Khrulev Alexander; Zalozh Vitalii; Kuˇcera PavelДокумент An Experimental Study of the Vibrational Characteristics of a Diamond Circular Blade Using Electronic Speckle-Pattern Interferometry and FEM(2021) Tkach Mykhaylo; Halynkin Yurii; Proskurin, Arkadii; Zhuk Irina; Kluchnyk Volodymyr; Bobylev IgorДокумент An fuel cell stack design combining the advantages of cross-, coand counter flow arrangement patterns(2021) Jiapei Liu; Ali Raza; Hongzhe Zhang; Zongming Yang; Serhiy Serbin; Daifen ChenДокумент An Innovative Air Conditioning System for Changeable Heat Loads(2020) Trushliakov, Eugeniy; Radchenko, Mykola; Bohdal, Tadeush; Radchenko, Roman; Kantor, SerhiyДокумент Analysis of Compressed Air Energy Conversion Processes in a Rotary Piston Pneumatic Engine(2021) Mytrofanov, O.; Proskurin, A.Документ Analysis of Efficiency of Rotary Piston Engines Use at Power Plants for Surplus Electrical Energy Accumulation(2020) Mytrofanov, O.; Proskurin, A.Документ Analysis of the piston engine operation on ethanol with the synthesis-gas additives(2018) Mytrofanov O.; Proskurin A.; Poznanskyi A.Проведено експериментальні дослідження параметрів поршневого двигуна 1Ч 6,8/5,4 з примусовим запалюванням при роботі на етанолі з різними добавками синтез-газу до 10 %. Використовувалися методи індиціювання робочого циклу і реєстрації теплового балансу двигуна, які дозволяють отримати найбільш повне уявлення про особливості згоряння етанолу з добавками синтез-газу, а також визначити взаємозв’язку і впливу складу величини добавки на основні параметри робочого циклу двигунів. Отримано та оброблено експериментальні індикаторні діаграми на різних режимах при роботі двигуна без та з добавками синтез-газу. Встановлено, що для двигунів з іскровим запалюванням, які працюють на етанолі з добавками синтез-газу до 10 %, спостерігається зниження індикаторної роботи і питомої індикаторної витрати палива. Зниження індикаторної роботи двигуна вирішується шляхом використання малих добавок синтез-газу на великих навантаженнях і максимальних добавках при малих навантаженнях. Визначено, що при значних добавках синтез-газу до етанолу відбувається збільшення максимального тиску згоряння до 12 % і зміщення його в бік верхньої мертвої точки на 7° п.к.в. Збільшення добавки синтез-газу до етанолу більше 10 % потребує коригування коефіцієнта надлишку повітря і кута випередження запалювання. За умови застосування добавок синтез-газу до етанолу питома ефективна витрата етанолу знижується на 2,5...12,4 %. Отримані експериментальні дані, з досить високим рівнем точності, можна вважати коректними для двигунів з іскровим запалюванням і об’ємом циліндра 190...250 см3. Отримані кількісні і якісні результати експериментальних досліджень підтвердили ефективність використання добавок синтез-газу до етанолу, а також дозволять доповнити математичну модель робочого циклу емпіричними коефіцієнтами і залежностями для кожного окремого випадку.Документ Approach to enhance the energetic efficiency of air conditioning systems by cooling load distribution in ambient air procession(2020) Radchenko, M.; Trushliakov, E.; Radchenko, A.; Kantor, S.; Tkachenko, V.; Радченко, М.; Трушляков, Є.; Радченко, А.; Кантор, С.; Ткаченко, В.У загальному випадку весь діапазон холодопродуктивності будь-якої системи кондиціювання повітря включає нестабільний діапазон і порівняно стабільну частину холодопродуктивності для подальшого охолодження повітря. Таким чином, стабільний діапазон холодопродуктивності може бути забезпечений роботою звичайного компресора, в той час як режим із значними коливаннями холодопродуктивності вимагає її модуляції. Пропонований підхід може бути використаний для проектування систем зі змінним потоком хладагента (VRF), забезпечених системою обробки зовнішнього повітря (OAP).Документ Choice of solution search method under uncertainty(2021) Дюкова С. П.; Патлайчук, О. В.; Патлайчук, В.М.Документ Comparison of cost indicators of Ukrainian wind farms with cost indicators of wind energy global producers(2021) Podhurenko V.; Kutsan Yu.; Terekhov V.Документ Design of gas turbine units: Recommendations for individual task(2020) Patlaichuk, V. M.; Vaschilenko, M. V.; Патлайчук, В. М.; Ващиленко, М. В.Наведені рекомендації щодо виконання індивідуального завдання з дисципліни "Проєктування газотурбінних агрегатів". Послідовно розглянуті його етапи: аналіз конструкції та технічних параметрів базового газотурбінного двигуна, термодинамічне моделювання газотурбінного агрегату, оптимізація параметрів термодинамічного циклу, детальний розрахунок агрегату на номінальному режимі роботи, габаритні розрахунки основних частин газотурбінного агрегату – компресора, камери згоряння і турбіни. Пояснена побудова компоновочного ескізу агрегату. Призначено для студентів спеціальності 142 "Енергетичне машинобудування", підготовка яких ведеться англійською мовою, а також для тих, хто бажає поглибити власні знання з англійської мови.Документ Документ Determining a change in the compressed air temperature during the operation of a rotary piston engine(2020) Mytrofanov, O.; Proskurin, A.Документ Determining the effect of anti-friction additive on the power of mechanical losses in a rotary piston engine(2023) Mytrofanov Oleksandr; Proskurin Arkadii; Poznanskyi Andrii; Zivenko OleksiiДокумент Determining the effective indicators of a rotary-piston motor operation(2020) Mytrofanov, O.; Proskurin, A.; Poznanskyi, A. S.Документ Determining the power of mechanical losses in a rotary-piston engine(2022) Mytrofanov Oleksandr; Proskurin, Arkadii; Poznanskyi, Andrii S.; Zivenko, OleksiiДокумент Документ Dimensionless generalised specifications of hermetic compressor units for marine air conditioning(2021) Lytosh Olena V.; Литош О. В.Обговорюється питання, пов'язане з концепцією застосування та проведення розрахунків при проектуванні герметичної парокомпресорної холодильної машини (ПКХМ) суднового обладнання кондиціювання повітря. Для цього необхідно знати узагальненізалежності холодопродуктивності та електричного холодильного коефіцієнта герметичного компресорного агрегата (ГКА). Метою даного дослідження є отримання і аналіз характеристик ГКА типу ХГВ в номинальному режимі та отримання узагальнених залежностей холодопродуктивності та електричного холодильного коефіцієнта ГКА типу ХГВ.Документ Dimensionless generalised volumetric and energy specifications of hermetic compressor units for marine air conditioning(2021) Lytosh Olena V.; Литош О. В.Обговорюється питання, пов'язане з концепцією застосування і оцінки ефективності герметичної парокомпресорної холодильної машини (ПКХМ) суднового обладнання кондиціювання повітря. Для оцінки ефективності герметичної ПКХМ необхідно знати об’ємні і енергетичні характеристики герметичного компресорного агрегата (ГКА), які є невід’ємною ії частиною. Метою даного дослідження є отримання і аналіз характеристик ГКА типу ХГВ в номінальному режимі та отримання узагальнених безрозмірних залежностей коефіцієнтів подачі і електричного ККД високотемпературних ГКА типу ХГВ.Документ Effect of thermal inertia on diesel engines transient performance(2020) Minchev D. S.; Gogorenko, O. A.; Мінчев Д. С.; Гогоренко, О. А.Теплова інерція деталей циліндро-поршневої групи, колекторів впускної та випускної систем впливає на роботу дизельних двигунів на неусталених режимах. Внаслідок теплової інерції температура деталей двигуна на усталеному режимі роботи коливається у вузькому діапазоні, проте під час перехідного процесу нагрівання або охолодження деталей потребує певного часу. Вплив теплової інерції проявляється в зміні умов протікання процесів вигоряння палива, внутрішньо циліндрового теплообміну та індикаторного ККД циклу, а також у збільшенні загальної інерційності системи газотурбінного наддуву, що зумовлює необхідність врахування вказаного явища при моделюванні неусталених режимів роботи двигунів. Для вирішення вказаної задачі в програмному комплексі Blitz-PRO, який є доступним on-line, та дозволяє здійснювати моделювання робочих процесів двигунів внутрішнього згоряння, реалізована підмодель процесів теплопередачі. Метод полягає у врахуванні теплоємності деталей двигуна, що акумулюють енергію під час нагрівання та віддають енергію при охолодженні під час неусталеної роботи двигуна. У комбінації з рівняннями тепловіддачі та теплопровідності це дозволяє розрахувати зміну середньої температури деталей двигуна в часі та відобразити зміни в загальному процесі теплопередачі. Запропонований метод перевірявся шляхом співставлення експериментальних даних, отриманих на випробувальному динамометричному стенді на базі двигуна КамАЗ-740.10, з результатами моделювання в Bltz-PRO. Під час експерименту фіксувалися миттєві значення крутного моменту двигуна, частоти обертання колінчастого вала та ротора турбокомпресора, тиск на виході з компресора та на вході в турбіну турбокомпресора, а також миттєву витрату повітря двигуном. Розрахунки виконувалися як з врахуванням так і без врахування теплової інерції. В результаті встановлено, що найбільший вплив теплова інерція здійснює на роботу системи газотурбінного наддуву, так на 8 секунді перехідного процесу тиск наддувного повітря в разі невраховування теплової інерції на 19 % нижчий за експериментальне значення, відповідні відмінності спостерігаються в значеннях частоти обертання турбокомпресора і витрати повітря двигуном. Встановлено, що врахування теплової інерції запропонованим способом забезпечує суттєве підвищення точності моделювання неусталених режимів роботи дизельних двигунів, особливо в частині коректності розрахунку параметрів системи газотурбінного наддуву.