Магістерські роботи (ТПС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Дослідницьке проектування яхти класу "Міні"(2024-12) Рябов Данііл Вадимович; Пащенко Юрій МиколайовичМагістерську роботу виконано згідно завданню, виданому кафедрою Теорії та проектування суден. В цій роботі побудовані теоретичне креслення та 3D модель яхти, креслення загального розташування і вітрильного центрування. В розділі «Теорія корабля» розраховані гідростатика, остійність та ходовість яхти, зроблена її поляра. Досліджені характеристики ходовості за різними методиками і буксиру- вальними випробуваннями у дослідному басейні НУК. В розділі «Конструкція корпусу» обрано матеріал для виготовлення конструкцій корпусу судна. Обрані товщини обшивки і набору корпусу за розрахованими навантаженнями, що діють на яхту.Документ Концептуальний проект службово-допоміжного багатофункціонального судна з водневою енергетичною установкою(2024-12) Вашкевич Владислав Володимирович; Бондаренко Олександр ВалентиновичТема магістерської кваліфікаційної роботи “Концептуальний проект службово-допоміжного багатофункціонального судна з водневою енергетичною установкою”. Мета роботи: розробка концептуального проекту багатофункціонального службово-допоміжного судна з водневою установкою та оцінка його експлуатаційних характеристик довжиною до 12 метрів. У ході виконання роботи було проаналізовано сучасний стан застосування водню на водному транспорті, стан розробок та технічні характеристики суднових водневих установок. За допомогою математичної моделі було пораховано оптимальні головні характеристики службово-допоміжного судна. За результатами було розроблено концептуальний проект, для якого розраховано морехідні якості службово-допоміжного судна, а саме: елементи плавучості та початкової остійності, аварійну посадку і остійність. Виконано розрахунки ходовості та потужності водневих двигунів. Побудована 3D модель, теоретичне креслення та креслення загального розташування.Документ Концептуальне проектування рятувального катера для Бугсько-Дніпровського лиманського каналу та дослідження його ефективності та надійності(2024-12) Вихопень Микола Васильович; Нєкрасов Валерій ОлександровичЗгідно з завданням кафедри теорії та проектування суден в магістерській дипломній роботі було реалізовано дослідження процесу концептуального і технічного проектування катера для проведення рятувальних робіт та пожежогасіння в акваторії Чорного моря. При розробці концептуального проекту були реалізовані: - формування моделей експлуатації катера та його інженерно-навігаційних властивостей, необхідних для аналізу всього комплексу функціональних операцій цього судна в умовах його експлуатації в Чорному морі. - створення моделей експлуатації катера в заданих умовах і постановка задач їх функціонування. - визначення показників ефективності та надійності функціональних операцій на основі на основі адаптованої програми до дійсного завдання для досягнення головного критерію оптимізації – визначення ефективності та надійності. Результатом концептуального проекту став катер швидкістю 15 вуз, водотоннажністю 55 т ознаками архітектурно-конструктивного типу якого стали: катер з однією палубою та з подовженою надбудовою, транцевой кормою та, а також машинним відділенням розташованим в задній частині корпусу. На етапі технічного проектування катера був розроблений проект, який задовольнив основні вимоги катерів даного класу та доповнив отримане концептуальне рішення задоволенням вимог до експлуатаційної надійності катера. За результатами концептуального проектування була побудована 3D-модель корпусу катера і за допомогою програмного продукту Maxsurf Engineering були виконані розрахунки плавучості, остійності, непотоплюваності і ходовості, а також морехідності катера. Таким чином, розробка концептуального і технічного проекту катера, призначеного для рятувальних робіт в районі Чорного моря відповідає завданню на проектування та вимогам до катерів його типу, що забезпечує його ефективність і надійність та задовольняє морехідним якостям.