Навчально-методичні матеріали (ЖР та PR-технологій)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 24
  • Документ
    Вступ до спеціальності: навч.-метод. посібник для студентів денної форми навчання у галузі знань 06 «Журналістика», спеціальності 061 «Журналістика, реклама і PR», освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»
    (2022) Гінкевич О. В.; Клименко Н. Г.
    Мета курсу полягає в тому, щоб студенти опанували основні поняття журналістики, реклами та піару. Завдання дисципліни полягає у формуванні в студентів професійної відповідальності за інформацію, моральних засад журналістської праці, глибокого розуміння принципів, функцій діяльності ЗМІ, норм професійної етики, а також – стійкої світоглядної позиції, національнодуховних переконань, державницького мислення, вдосконаленнятворчої обдарованості, інтелектуальних здібностей.
  • Документ
    Методичні рекомендації до написання та захисту випускної кваліфікаційної роботи за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти в Національному університеті кораблебудування імені адмірала Макарова
    (2023) Спанатій О. С.; Костирко Т. М.; Гаврилова Я. Л.; Гінкевич О. В.
    Випускна кваліфікаційна робота/проєкт (дипломна робота/проєкт) – це самостійне теоретико-прикладне дослідження, що виконується здобувачем вищої освіти за завершальному етапі навчання за освітнім ступенем. Випускна кваліфікаційна робота – кваліфікаційне самостійне дослідження, що виконує студент при завершенні навчання за освітньою програмою; призначене для об’єктивної оцінки ступеня сформованості компетентностей в медіа сфері, які закріплені у стандартах вищої освіти відповідного освітнього ступеня, містить висновки та пропозиції за результатами аналітичних і експериментальних досліджень, направлені на вирішення актуальної науково-практичної/суспільно важливої проблеми. Випускний кваліфікаційний проєкт – кваліфікаційне самостійне дослідження, що виконує студент при завершенні навчання за освітньою програмою; призначене для об’єктивної оцінки ступеня сформованості компетентностей в медіа сфері, які закріплені у стандартах вищої освіти відповідного освітнього ступеня, та містить економічне/управлінське рішення, необхідне для реалізації проєкту на основі застосування економічних рішень (розрахунків)/програмних інформаційних продуктів тощо.
  • Документ
    Копірайтинг у рекламі і PR
    (2022) Гузенко Світлана Валентинівна
    У методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».
  • Документ
    Практика рекламних та PR-структур у зарубіжних країнах
    (2024) Гінкевич Оксана Валентинівна
    У навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».
  • Документ
    Теорія і практика журналістики
    (2024) Гузенко Світлана Валентинівна; Клименко Наталя Григорівна
    У навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю) ».
  • Документ
    Теорія та історія соціальних комунікацій
    (2024) Гузенко Світлана Валентинівна; Гаврилова Яна Леонідівна
    У навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».
  • Документ
    Психологія реклами та PR
    (2024) Гузенко Світлана Валентинівна
    У навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».
  • Документ
    Українська мова в засобах масової комунікації
    (2024) Гузенко Світлана Валентинівна
    У навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».
  • Документ
    Рекламні та PR-технології у digital-просторі
    (2024) Спанатій Олександр Сергійович
    У навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».
  • Документ
    Методичні вказівки та рекомендації з підготовки курсових робіт для студентів спеціальності 061 Журналістика
    (2024) Гузенко Світлана Валентинівна; Клименко Наталя Григорівна; Гінкевич Оксана Валентинівна
    У навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».
  • Документ
    Практична стилістика і літературне редагування
    (2024) Гузенко Світлана Валентинівна
    У навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».
  • Документ
    Правові та етичні основи професійної діяльності
    (2024) Гузенко Світлана Валентинівна
    У навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Курс зорієнтований на поглиблення, розширення та систематизацію раніше здобутих знань з інформаційного права, вироблення аналітичних навиків щодо самостійного розв’язання практичних проблем, пов’язаних із діяльністю засобів масової інформації, реклами, діяльності журналістів, а також щодо правильного застосування норм законодавства у цій сфері.
  • Документ
    Журналістська майстерність
    (2024) Клименко Наталя Григорівна; Спанатій Олександр Сергійович
    У навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».
  • Документ
    Методичні рекомендації щодо проходження практик для студентів спеціальності 061 Журналістика
    (2024) Гузенко Світлана Валентинівна; Клименко Наталя Григорівна
    У навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до навчальної, виробничої та переддипломної практики. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».
  • Документ
    Стратегічні технології реклами та PR
    (2024) Спанатій О. С.; Гінкевич О. В.
    У навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».
  • Документ
    Теорія твору
    (2024) Філатова Оксана Степанівна
    У навчально-методичних рекомендаціях та вказівках до самостійної роботи висвітлено найважливіші питання програмного матеріалу з курсу «Теорія твору». Головну увагу зосереджено на завданнях, що дають змогу закріпити теоретичні знання та виробити практичні навички з метою їх застосування під час написання медіатворів різних жанрів, при створенні PR‐рекламних матеріалів (імідж‐модулів, прес‐релізів, прес-ревю, інформаційних повідомлень для ЗМІ тощо), підготовці радіо- і телевізійних роликів, джинґлів тощо. Призначені для студентів спеціальності 061 Журналістика, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Реклама та зв’язки з громадськістю».
  • Документ
    Кризові комунікації
    (2024) Костирко Тамара Миколаївна
    У навчально-методичних рекомендаціях та вказівках до самостійної роботи розглядаються теоретичні та методологічні аспекти кризових комунікацій, аналіз кризових явищ; визначаються основні передумови, чинники та закономірності виникнення кризових явищ; управління організацією під час кризи. Рекомендації за змістом відповідають робочій навчальній програмі дисципліни та призначені для самостійного вивчення теоретичного курсу та виконання самостійної роботи студентами спеціальності журналістики, реклами та PR-технологій.
  • Документ
    Аналітика інформаційного середовища
    (2024) Костирко Тамара Миколаївна
    В сучасних умовах інформаційна аналітика виступає органічною компонентою усіх різновидів інформаційної діяльності. Аналітик, спираючись на інформаційні моделі, створює нові знання, виступаючи дослідником своєї предметної області. Метою навчальної дисципліни «Аналітика інформаційного середовища» є ознайомлення з практичними можливостями використання методів і прийомів аналітики для оптимізації рекламної та PR-діяльності. Навчально-методичні рекомендації призначено для студентів спеціальності журналістики, реклами та PR-технологій.
  • Документ
    Нетворкінг
    (2024) Філатова Оксана Степанівна
    У навчально-методичних рекомендаціях та вказівках до самостійної роботи висвітлено найважливіші питання програмного матеріалу з курсу «Нетворкінг». Головну увагу зосереджено на завданнях, що дають змогу закріпити теоретичні знання й виробити практичні навички опанування студентами мистецтва спілкування та створення взаємозв’язків, які максимально підвищують ефективність вирішення актуальних життєвих та професійних завдань. Призначені для студентів спеціальності 061 Журналістика, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Реклама та зв’язки з громадськістю».
  • Документ
    Методичні рекомендації щодо створення бібліометричного профілю науковця для здобувачів наукових ступенів: другого (магістерського) – магістра; третього (освітньо-наукового) – доктора філософії; наукового рівня – доктора наук
    (2023) Костирко Тамара Миколаївна; Ларенкова Світлана Володимирівна; Гординець Світлана Юріївна
    Серед важливих завдань сьогодення для науковця особливе місце посідає поширення інформації про особисті наукові напрацювання. Основним інструментарієм для вирішення цих завдань є створення та підтримка в актуальному стані наукових профілів. Створення власного академічного профілю в Інтернеті може допомогти продемонструвати видимість та авторитетність, а також визначити інтереси дослідника і знайти потенційних співробітників у своїй галузі досліджень. Керування власним профілем дає змогу зв’язати свої особисті дані з інформацією про внесок у науку, наприклад, про статті, монографії, наукові доповіді, патенти, замітки у пресі. Все це гарантує, що інші дослідники знайдуть правильну і повну інформацію про дослідження колег та їх кар’єру. Призначено для магістрів, аспірантів, науковців.